• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    290835 visningar
    1944 svar
    1944
    290835

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Åre bruden 07
    Äldre 6 Jul 20:31
    #0

    brud 11/11

    Åhh vad bra att man inte e ensam om o välja att gifta sig utanför skåne som skånebo

  • Åre bruden 07
    Äldre 6 Jul 20:32
    #0

    brud 11/11

    Kommer ni från sälen? eller har ni ngn anknytning dit?

  • brud 11/11
    Äldre 6 Jul 20:33
    #0

    årebrud..

    japp... det ska bli kul.. min bror har en restaurang där o så ville jag ha snöbröllop så därför blev det så för mig.. du då? varför?

  • Åre bruden 07
    Äldre 6 Jul 20:36
    #0

    Har alltid drömt om ett vinterbröllop med massor av snö, o så är min blivande från Åre så det passade ju utmärkt även om ja har fått höra en del kommentarer om att de va därför vi blev tillsammans

  • tårtsm­ulan
    Äldre 6 Jul 22:04
    #0

    Välkommen Årebruden!

    Jeny: Självklart kan ni använda er av idén. Bara kul att någon annan tyckte att det var en god idé

  • Jeny
    Äldre 6 Jul 22:05
    #0

    Välkommen Årebruden!

    Ja jag tyckte det med dikten var en toppenidé, tyvärr blev inte min sambo lika såld på dikten som jag...hoppas han ändrar sig för jag tyckte den var jättefin!

  • Jeny
    Äldre 6 Jul 22:07
    #0

    tänkte på en grej, ska ni andra ha nattamat??

  • tårtsm­ulan
    Äldre 6 Jul 22:08
    #0

    Om ni tittar på Tokmajas länk så kan ni faktiskt se exakt den klänning,handskar och tiara som jag köpt. Det är den sista bilden där bruden står och tittar på sig själv i spegeln.

  • tårtsm­ulan
    Äldre 6 Jul 22:10
    #0

    Vi kommer ha korv och bröd som nattamat, både enkelt och gott.

  • Jeny
    Äldre 6 Jul 22:13
    #0

    Har ni några bra länkar på brudbuketter??

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??