• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    290936 visningar
    1944 svar
    1944
    290936

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Tokmaj­a
    Äldre 6 Jul 14:43
    #0

    avslöja inte mitt gamla nick, please

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 6 Jul 16:03
    #0

    Tokmaja, du är så välkommen vad du än heter Bra val av nick föresten

    Så klart ska vi inspireras och "låna" tips och ideér av varann. Jag hade dock inte så mycket att bidra med eftersom jag inte kan bestämma någonting

    Jag har text och noter till Sara Löfgrens sång. Kan maila över den. Får vänta tills jag kommer hem.

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 6 Jul 16:04
    #0

    brud 11/11 Tack för texterna. De är jättefina båda två, snyft... längtar...

  • Tokmaj­a
    Äldre 6 Jul 16:13
    #0

    Vad bra att vi kan låna varandras idéer...jag hade väl inet så mkt att bidra med jag heller igår men jag latade mig dagen innan o skrev inte ut så mkt, men bot o bättring tills nästa gång :D

    Nu e jag mer inne på att göra en typ av rembo/garamej klänning...
    Verkligen mitt stuk kände jag...får se om blivande svärmor fixar det...:D

  • Jeny
    Äldre 6 Jul 19:01
    #0

    Hej!
    Så fin dikten var! blev nästan tårögd när jag läste den. den var så träffande! Är det ok om vi lånar din idé tårtsmulan??
    Tack för låttexterna också.
    Har varit och kollat ringar idag. blir nog ett set, där förlovningsringen och vigselringen hör ihop, så stenarna går ner över förlovningsringen. fina var de iaf!
    Sen har vi satt upp en önskelista på cervera idag...börjar med det viktigaste, presenterna!!! imorgon blir det att kolla kyrka!
    Ha det gott!!

  • Tokmaj­a
    Äldre 6 Jul 19:42
    #0

    brud 11/11

    Min m2b e ganska såld på den där översättningen av shanaia twains låt, tror att det kan bli den svenska låten vi ska som solo i kyrkan...
    Jag e faktiskt full av inspiration o energi till planeringen tack vare vår lilla träff igår....wohooo :D

    Nu ska jag leta efter länken med håruppsättningarna juh...

  • Tokmaj­a
    Äldre 6 Jul 20:02
    #0

    Vilken lycka!! :D Jag hittade nu länken med de frisyrerna som jag snackade om igår! Yeeah vad jag har letat..

    www.emmanors.se/h%E5r.htm

    Ni kanske får kopiera hela länken o klistra in...

  • Åre bruden 07
    Äldre 6 Jul 20:22
    #0

    Hej

    Är här plats för en till skånetjej? som dock planerar bröllop i Jämtland i början av 2007.

    Älskar o fika o snacka o utbyta ideer.

  • brud 11/11
    Äldre 6 Jul 20:29
    #0

    hej årebrud o7...

    jag e skånebrud men gifter mig i sälen så vi har en heldel gemensamt.. välkommen..
    och tokmaja... hahahaha passande nick!

  • brud 11/11
    Äldre 6 Jul 20:29
    #0

    tokmaja..
    kulatt mina texter kunde inspirera.. det blir säkert den för oss oxå,, jag hoppas som sagt på den..

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??