• Jeny
    Äldre 27 Jun 09:31
    291005 visningar
    1944 svar
    1944
    291005

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 5 Jul 23:02
    #0

    tårtsmulan: Härligt att klänningen känns så bra

    Jag kunde inte få upp någon bild

  • tårtsm­ulan
    Äldre 5 Jul 23:04
    #0

    Konstigt, det funkade när jag provade. Scrollade du ner lite på sidan onsdag?

  • onsdag i oktobe­r
    Äldre 5 Jul 23:12
    #0

    tårtsmulan: är inte så vass på tekniken - så klart fanns bilder längre ner

    Den var verkligen jättefin. Så fin du kommer att bli
    Nu förstår jag de där hängena vid armarna som gått sönder.

  • Vinter­n2007
    Äldre 5 Jul 23:32
    #0

    Tårtsmulan - klänningen e verkligen urfin!
    Du kommer att bli sååå fin i den! Vilken lycka! :)

  • Jeny
    Äldre 5 Jul 23:57
    #0

    hej allihopa.

    Va roligt det vara tt träffas idag. bra att få en massa nya idéer och få prata om det! jag är också med på en ny träff snart!
    Tänkte bara höra med er om det är någon som har någon emot att vi "lånar" idéer av varandra. det är ju olika gäster på alla bröllop så det är ju ingen som vet att det är lånat!
    Jättefin klänning, tårtsmulan. fast jag såg nog den i den andra tråden också.
    Jag får väl också se till att hitta någon!
    ska ut och kolla ringar imorgon iaf!

  • Jeny
    Äldre 6 Jul 00:00
    #0

    brud 11/11: Skulle du vilja maila dina frisyrbilder till mig, och om du har den där Shirley Clamp-låten? har aldrig hört den...

    Tårtsmulan: skulle du vilja maila den där dikten?

    Och onsdag i oktober: om du har den där Sara Löfgren, vill du maila den?

  • tårtsm­ulan
    Äldre 6 Jul 08:31
    #0

    Här är dikten:

    Måhända är han den ende i världen som tycker sig veta att hon är den underbaraste kvinnan på jorden.
    Måhända är hon den ende som uppskattar hur fantastisk han är i varje liten sak han gör och i varje liten tanke.
    De tycker sig höra en underton av godhet i allt vad den andre säger och tror att de flesta kanske missar det.
    Och de förstår inte hur man kan passera den andre utan att förstå att man just passerat den finaste människan i världen.
    Han har förstått, hon har förstått - därför är vi här idag

  • Vinter­n2007
    Äldre 6 Jul 09:14
    #0

    tårtsmulan:
    jag sitter på jobb o lipar så fin den dikten är. Otroligt oprentetiös o fullkomligt vacker...*gråter*

  • tårtsm­ulan
    Äldre 6 Jul 09:29
    #0

    Visst är den

  • brud 11/11
    Äldre 6 Jul 09:41
    #0

    Halloj tjejer!

    Tack för igår, det var kul att "bolla" ideer..
    jag tackar tårtsmulan för dikten, jätte vacker.. och så även klänningen.. du kommer att bli ortoligt vacker!
    Jag skickar gärna över frisyrer till dig jeny, jag ska skicka till onsdag i okt oxå,, vad har du för mail?

    Tårtsmulan, jag tände verkligen på det du sa om tändsticksasken o ljuset så den snor jag rakt av. det e ju det som e kul med såna här träffar man får något nytt att fundera på..
    texten till shirley o from this moment kommer strax! har nog även sara löfgrens...
    KRAM!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??