• theres­e73
    Äldre 19 Jun 14:04
    1054 visningar
    4 svar
    4
    1054

    marro & caprea var är ni......???

    halloj igen!
    Hur går det för er?
    marro

    vi som gifter oss på samma dag, hur långt har ni kommit? Är du nervös nu? Visst längtar man så man nästan dööööör Vi har för övrigt bjudit ett par från Motala på vårt bröllop, kanske nån du vet mem det är??
    Vill du ha mail så säg bara till.

    caprea

    hur går det för er? vill du ha mail eller tom ta en fika nån dag så hör av dig så vi kan babbla av oss lite och jag får höra lite om finspång

    Hör gärna av er och sköt om er nu båda två
    kram therese

  • Svar på tråden marro & caprea var är ni......???
  • marro
    Äldre 19 Jun 17:49
    #0

    Här är jag!! Haha vad roligt o se sitt namn i en tråd

    Det går framåt iaf, har räknat att jag har 20 arbetsdagar kvar tills bröllopet! Har inte så värst mkt kvar i planeringsväg, det mesta är färdigt. Ska fixa alkohol, lite dukar o sånt. Göra färdigt bordsplaceringen etc. Hur går det själv?!! Och vilka är det som ni bjudit på ert bröllop? Blir ju nyfiken....min mail är hur som helst marieeholm@hotmail.com

  • theres­e73
    Äldre 20 Jun 13:59
    #0

    marro

    kul att höra ifrån dig
    kommer ett mail till dig snart, med lite frågor och annat, och såklart namnen på våra motalagäster.....
    ha det bra så länge

  • marro
    Äldre 21 Jun 22:59
    #0

    Therese73: Har inte fått nåt mail

  • theres­e73
    Äldre 22 Jun 15:21
    #0

    marro

    mail kommer , jag lovar....
    Har en liten som e sjuk så jag brukar sätta mig här på BT en liten stund och kika in bara, och jag vill ju att mitt mail till dig ska va skrivet när jag verkligen har tid så jag hinner skriva allt jag vill
    Men "gubben" ska få ta honom nån kväll nu så jag kan sitta vid datorn och bara hänge mig åt ditt mail

    Höres snart....
    Kram så länge//Therese!

Svar på tråden marro & caprea var är ni......???