• 26maj2­007
    Äldre 17 Jun 19:39
    2088 visningar
    13 svar
    13
    2088

    chili72

    Bara undra hur det är med dig och Maria?

    her inte sett er här inne på länge.

  • Svar på tråden chili72
  • 26maj2­007
    Äldre 18 Jun 20:00
    #0

    en liten puff

  • 26maj2­007
    Äldre 18 Jun 21:24
    #0

    puffar igen

  • 26maj2­007
    Äldre 19 Jun 21:01
    #0

    ingen chili här inne?

  • chili7­2
    Äldre 26 Jun 10:37
    #0

    Hej Brud

    Nej har inte varit inne här ett tag..var inne på din sida FL och skickade en hälsning men tror inte du kände igen mig

    Maria har gift sig den 17/6. Har inte hört från henne mer än att allt har gått jätte bra.

    Själv har jag varit mer fokuserad på grav än bröllop. Så har varit på FL. Men efter UL ska jag ta tag i brölloppet om allt går som det ska. Så därför har jag inte haft lust med planering..det e läskigt att vara gravid samtidgt som man ska planera bröllop. Mycket ska stämma..men du kommer att se mig mer här fr o m nästa vecka mer

    Hur är allt med dig annars?? Hur går det på jobbet? Har det hänt nåt på bröllopsplaneringen?

    Du jag har skickat en fråga om underkläder. Du som har koll på sånt vad ska man har för underkläder..skulle vilja ha nåt som samlar lite utan att pressa magen..

  • 26maj2­007
    Äldre 26 Jun 13:59
    #0

    Hej Chili!!

    skönt att läsa att det är bra med er.
    nä maria har inte varit här inne på länge.

    vilken vecka är du i nu?

    spännande me ul! allt kommer att gå bra!

    vi har gjort om datorn, har inte fått in mailen inu så jag har inte kunnat logga in på BT.

    innan vi gjorde om datorn var jag inne på FL mitt gamla nick och tog bort ditt inlägg då vi fortfarande håller bröllopet hemligt. hoppas det inte gör något.

    Kommer att vara lite mer på FL när mailen fukar igen så jag kan få lösen.

    när det gäller underkläder.

    jag har haft vanliga underkläder hela graviditeterna. bara köpt en storlek större då jag inte gilla mammaunderkläderna.

  • chili7­2
    Äldre 26 Jun 16:59
    #0

    Nej då ingen fara..såg ej att du hade tagit bort mig Men tänkte jag har nog skrivit till fel person..Jo då allt bra med mig är i vecka 14 nu fr o m idag..det har gått bra hittills men är himla nervös nu inför UL:en så därför håller jag lågt med BT..Jag har bara känt mig himla trött men har inte mått så illa..Nu börjar det synas på mig också..

    Ok då ska jag kolla på vanliga underkläder..jag kan också ha det än så länge men vet ej hur det blir då..kroppen förändras ju från vecka till vecka..hittills har jag gått upp 2.5 kg. Så får hålla tummarna att jag inte blir stor som ett hus

  • 26maj2­007
    Äldre 26 Jun 17:12
    #0

    vad skönt att du inte har ökat så mycket. skönt att du mår bra. jag var också super trött speciellt när jag var gravid med dottern. då var jag så trött att jag somna i stolen på jobb. somna mellan kl 19-20 varje kväll nästan hela graviditeten, somna även tidigt på kvällarna när jag var gravid med sonen.

    Kul att det börja snynas nu. fotar du magen varje vecka?

    Det gjorde jag under graviditeten med sonen. tror att man kan se det på FL om man går tillbaka under grav. så kan du se magbilder.

  • chili7­2
    Äldre 26 Jun 23:02
    #0

    Nä jag har ätit nyttigt mesta dels och promenerat 1 timme per dag. Trots att jag har slutat röka gick jag inte upp så mycket..men man vet ju aldrig..det kanske kommer nu..Viss övervikt kan man ju inte undvika..men jag kan komma in i mina vanliga kläder men de sitter lite tajtare runt midjan..men annars är de normala..samma sak med toppar..Har inte ökat i storlek än..Så HOPPAS att det fortsätter så..aptiten har varit som vanligt hittills.

    Nä har inte tagit kort på magen då kamerans kort är paj..men ska köpa kort och börja fota..Men märker att jag har växt lite..speciellt på kvällarna ser jag jätte gravid ut

    Ska kolla...men hittade inga bilder där på dig..

  • 26maj2­007
    Äldre 27 Jun 07:27
    #0

    om man går in under graviditetskalender klickar för veckorna så får du fram. har första magbilden i v 8.

    såg att där inte är för alla veckor men de flesta.

  • chili7­2
    Äldre 27 Jun 07:40
    #0

    Nu såg jag..du hade en riktig stor mage vecka 14. Men kan vara för att det var ditt andra barn Jag har en ganska liten mage än så länge..i alla fall på dagarna Men andra barnet brukar det vara dubbelt så mycket..På mig syns det inte om man inte har sett mig tidigare. Men du hade en riktig killmage på bilderna Jag tror jag kommer att att få det också

  • 26maj2­007
    Äldre 27 Jun 07:50
    #0

    min mage blev stor jätte fort första graviditeten. magen växte knappt efter v 25.

    jag var på bröllop när jag var gravid med dottern. nästan alla gäster sa. Nu är det inte långt kvar, vad har du kvar? en månad?

    hade 4 månader kvar men såg ut som det var dax att få vilken dag.

    Magen växte mer jämt med sonen.

  • 26maj2­007
    Äldre 27 Jun 08:00
    #0

    vad duktig du är som slutat att röka, äter nyttigt och ute och går varje dag!

    fortsätter du så så slipper du nog gå upp så mycket.

    jag gick upp 15-16kg med dottern

    gick upp 10kg med sonen.

  • chili7­2
    Äldre 27 Jun 09:35
    #0

    Jo jag snusande och rökte växelvis och därför var jag rädd att jag skulle öka så mycket i vikt dessa månader..därför började jag promenera. Så det blir minst 1 timme ibland mer..maten försöker äta nyttigt..mycket fullkorn, mindre fet mer proteiner osv..men ibland är det svårt att hålla igen speciellt helger Jo jag hoppas jag slipper åtminstone gå upp mer än 15 kg. Det e nån sorts gräns för mig..

    Hur är det med dig? Har du gjort nåt mer ang. planeringen av brölloppet? För Maria blev det inte ad:en. Det blev en taisiden som var jätte vacker Jag har fått bilder men vet inte om jag kan skicka utan att hon vet om det Men hon blev en jätte vacker brud Jag kommer att börja med klänningen nästa vecka..det blir taisiden för mig som vi pratade om med genomskinnliga trumpet ärmar. Och ett broderad band under bröstet. Det blir enklare men fint tror jag Buketten har jag bestämt mig...det blir mörkröda rosor lite lätt droppform..finns i svartbruds hemsida..

    www.svartbrud.se

    Gå till Blommor/Bukettgalleri

    Gå till sid 9. Och sedan andra raden andra bilden från vänster. Men jag vill ha mörkröda roso-grandprix och sedan vill jag inte ha gerbera utan bara rosor..Men annars kommer den se ut så..Tror liten dropp passar mig bättre och blir bra konstrast till en rund magen

Svar på tråden chili72