• Pelles­brud
    Äldre 8 Jun 09:29
    4343 visningar
    63 svar
    63
    4343

    Sundsvallsträff !!!

    Startar Ny tråd då den gammla är stängd !!

  • Svar på tråden Sundsvallsträff !!!
  • Pelles­brud
    Äldre 8 Jun 09:31
    #0

    Hej på er brudar! hur är det....... jag är lite smånervös kan man säga, men lokalen är dukad ock fixad, allt faller på plats faktiskt smidigare än vad jag trodde,, tack vare underbara kommpisar som ställt upp mycket.

    bara 2dar kvar nu dahhhhhhhhhhh ohh va jag längtar,,

  • Deej
    Äldre 8 Jun 12:29
    #0

    Ska bli så skoj att höra hur underbart allt var!

    Hur är det med nerverna? Ni klarar av att tänka klart :)

  • bröllo­ps häxan
    Äldre 8 Jun 22:13
    #0

    Åhhh . :) Jag ska sända god energi genom etern till er *L* Hoppas att allt går bra för er.
    Ska bli spännande att få se på lite bilder om man får förstås :)

    Hur gör ni med resan? Sticker ni på en gång(kom inte riktigt i håg vad du sa).

  • Pelles­brud
    Äldre 8 Jun 22:57
    #0

    Vi åker på bröllopsresa 26augusti till kroatien.

    jag är lite stressad nu är så j..la mycket att göra imorrn

    så kom jag på en liten detalj imorrn ska jaf köpa blommor till brudbuketten...
    snacka om en som kommer att stå o hänga på dörrarna när dem öppnar kom på idag att det är ju för faan..... STUDENTEN.... shit tänk om det bara blir nå skräp kvar till mig.

  • Pilula­ria
    Äldre 8 Jun 23:08
    #0

    Pellesbrud: Jag håller då tummen på att det finns något annat än skräp till dig!!!

    Kram

  • Deej
    Äldre 9 Jun 08:46
    #0

    Tror nog att de har fina blommor nu! Alla vill ju ge bort fina blommor så det är nog ingen fara.

    Jag kan bara tänka mig hur nervös du är, det pirrar i MIN mage bara jag tänker på dig!

  • Pelles­brud
    Äldre 10 Jun 08:16
    #0

    Min bukett blev såååååå fin ser så proffsig ut tack vare min händige ompis.... nu när det bara några timmar kvar och jag börjar bli något nervös=O

    har faktiskt kunnat sova inatt..

    vi syns till veckan tjejer!!!!! visch me good luck

  • bröllo­ps häxan
    Äldre 10 Jun 10:53
    #0

    Lycka till tjejer :D:D:D:D
    Hoppas att eran dag blir hetl underbar med vaker sermoni och en superduper trevlig fest. Sommaren kom idag också. Helt underbart väder ska det bli. Vad kul :)

    "Bryt ett ben" som man så fyndigt säger

    Massor med kramar

    ;)

  • bröllo­ps häxan
    Äldre 10 Jun 10:54
    #0

    Ahhhh!!! Lycka till "tjejen" skulle det bli... Jag är en virrpotta. :D

  • Pelles­brud
    Äldre 11 Jun 20:09
    #0

    Hej på er nu är jag gift, så otroligt häftig grej, haft en helt underbar bröllopsdag från morgon till kväll allt blev perfekt,,,, ni ska få höra llt när bi ses och se på bilder.. nu måste jag landa lite och öppna alla presenter =))))))))))))))))))))

    vi ses och hörs/// Fru Åslund

Svar på tråden Sundsvallsträff !!!