• Guccig­irl
    Äldre 2 Jun 20:41
    11594 visningar
    8 svar
    8
    11594

    någon som vet var man kan hyra en grill-kock till festen?

    vi funderar på att hyra in en kock som skall stå och grilla, någon som vet var man kan få tag i en sådan?

  • Svar på tråden någon som vet var man kan hyra en grill-kock till festen?
  • fiafib­er
    Äldre 2 Jun 20:42
    #0

    Nån restaurantskola?

  • Janiz
    Äldre 2 Jun 20:47
    #0

    koolt min syrra var i kontakt med någon som skulle grilla en hel gris. Men sen drog dom iväg och gifte sig i smyg dom skitarna.

    Men det var någon från kolsva hållet.

  • Jennie­maria
    Äldre 2 Jun 20:48
    #0

    Det finns ett företag som heter restaurangservice och som hyr ut servitriser. De har säkert något tips. Annars, ring din favvo-restaurang och fråga. Eller nån grillrestaurang, typ Jensens Boefhus, och prata med någon kock i köket och hör om de är intresserade av ett schysst extraknäck. Vår cateringfirma hyr ut kockar till oss, kolla med en sådan.

  • Guccig­irl
    Äldre 2 Jun 21:06
    #0

    jag hittade detta och har nu skickat iväg en förfrågan www.cateringallt.se/ De hade nämligen amerikanska buffér. Vi har gift oss i New york så festen skall gå i amerikansk anda.

  • saga_8­1
    Äldre 4 Jun 00:16
    #0

    hej vi har haft en privat kock som e jätte duktig på grila o laga all sorts mat .Han har jobbat på grand o varit solchef på goldenhits med mmm. Och dyr var han inte jämför många andra som tar en förmögenhet ..vill in ha kontakt med han så skriv till mig så får ni hans nr saga_mel@hotmail.com

  • Tiotio­tio
    Äldre 5 Feb 09:46
    #6
    saga_81 skrev 2006-06-04 00:16:26 följande:
    hej vi har haft en privat kock som e jätte duktig på grila o laga all sorts mat .Han har jobbat på grand o varit solchef på goldenhits med mmm. Och dyr var han inte jämför många andra som tar en förmögenhet ..vill in ha kontakt med han så skriv till mig så får ni hans nr saga_mel@hotmail.com
    Hej,

    ser att tråden är för några år sedan. Men har du fortfarande kontakt med den privata kocken. Vi är nämligen på jakt efter en kock som kan grilla på vårt bröllop för cirka 50p.

    Tack på förhand!

    Sara
  • Äldre 24 May 19:09
    #7

    Jag kan grilla, jobbar som kock och har gjort det i 15 år i Stockholm och Linköping.

  • Äldre 16 Jun 17:20
    #8

    Hej, vad tar du för att komma och grilla? Vi tänkte förbereda allt själva till grillbuffén för ca 75 gäster men vill ha någon som sköter grillen och ser till att det flyter på med maten och att det blir klart i tid.

Svar på tråden någon som vet var man kan hyra en grill-kock till festen?