• juli07

    norr om stockholms brudar??

    Hej, finns det fler blivande brudar från norr om stockholsområdet? Är själv från sigtuna kommun å gifter mig nästa sommar!

  • Svar på tråden norr om stockholms brudar??
  • Novemberbrud06

    Här är en till! Är från Vallentuna och gifter mig i november.
    Har du kommit långt i planeringen?

  • abkn

    Hejsan!
    Jag är bosatt i Märsta å gifter mig den 2 juni 2007.

  • Lilltrolle

    Jag bor i Täby och gifter mig i Vallentuna kyrka 2/9

  • juli07

    Jag bor oxå i märsta. har bokat kyrka å lite annat, men kommer ta tag i allt annat lite senare, har inte så mycket tid just nu!

  • abkn

    Jag har fixat kyrka och festlokal , drömklänningen kommer i veckan tror jag och skorna är köpta så nu håller jag på att fixa lite inbjudningskort m.m

  • Gurras brud

    Hej!

    Jag bor i Åkersberga och ska gifter mig i Maj nästa år! det enda vi bokat är lokal, kyrkan får vi inte boka än...

  • JennyS

    Dax att flytta upp den här tråden! :)

    Bor i Kungsängen och gifter mig i slutet av september.

  • mrsEvans

    Från Märsta, bosatt i Väsby & gifter mig den 12 augusti 2006 ute i Haga kyrka... Inte många veckor kvar nu! :)

  • maj-07

    jag bor i väsby o ska gifta mig i maj nästa år.:D:D:D:D

  • JennyS

    Vi kanske borde försöka få till en fika eller en promenad här efter semestrarna. Skulle vara kul att ses och prata om bröllop som varit och kommer...:) och om massa annat förstås!

  • Skidbrud (gift)

    Hej alla!

    Kommer från Vallentuna och ska gifta mig i januari!

    Bor nu i Åre och vi kommer att gifta oss där! Men nu är jag hemma i Vallentuna på semester så är det någon som vill träffas så är jag på!

  • Jossan_77

    Bor i Danderyd och gifter mig i sommar! Kul med fler norr om stan. Kanske kan ses o snacka bröllop mm

  • masala

    Tjolahopp!!
    Jag bor i Täby och gifter mig i juni nästa år.

  • anna&rolle

    Vilken rolig tråd, med folk från Sigtuna och märsta... :) Jag är oxå därifrån från början men nu bor jag i Gbg så egentligen passsar jag inte in i denna tråd, men ändå.. :)

  • mrsEvans

    Någon som beställt tårta från RC Chocolat i Sigtuna till den stora dagen?

  • Nattson

    Hej!
    Jag bor i väsby och gifter mig i augusti nästa år. Vi har valt Skokloster kyrka.

Svar på tråden norr om stockholms brudar??