• aug06
    Äldre 8 May 07:56
    1095 visningar
    9 svar
    9
    1095

    Morgon promenad på söder

    Finns det fler på söder vid Tanto som skulle vilja promenera men inte gör det? Jag börjar i Morgon Tisdag kl 6:15 och undrar om det finns fler som vill promenera och samtidigt prata/byta tipps etc..

  • Svar på tråden Morgon promenad på söder
  • Petite­73
    Äldre 11 May 07:04
    #0

    Hej!

    6:15 är lite för tidigt för mig, men annars skulle jag gärna hänga med på en promenad då och då. Kanske en lite senare morgonpromenad på helgerna?

    Maila mig gärna på anitka_01@yahoo.com

  • Lucia0­5
    Äldre 11 May 09:25
    #0

    Oj, det var tidigt
    :D

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 11 May 09:36
    #0

    Vi var 4 tjejer som var ute och promenerade i går på Djurgården efter våra jobb, alla är vi här från BT. Vi går nästa onsdag igen och samlas på stureplan 17:30. Alla är välkomna.

  • aug06
    Äldre 13 May 10:59
    #0

    Jag har varit duktig hela veckan ja ja, nästan varje dag men man kan ju inte gå ut för hårt... he he... tre morgonprommisar blev det! Men huuu vad jobbigt att komma upp :-/ sängen ser så ortoligt skön ut vid den tiden. tur att det är ljust!

    Petite73, helger e lite svårt eftersom jag ofta är bortrest. Men GÄRNA en aterwork! om du har möjlighet?

    CicciL, vad synd!! jag jobbar norr om stan och vet inte om jag hinner in... då jag slutar 17:00 men jag ska göra ett tappert försök. Så ser du någon stå och hoppa på stureplan, med en banan i handen nu på Onsdag så är det jag

  • lolabe
    Äldre 13 May 11:20
    #0

    Jag tar morgonpromenader i Hagaparken. Men det är kanske lite långt bort...?

  • aug06
    Äldre 14 May 21:23
    #0

    lolabe

    Hi hi hi... ja kanske hinner vi gå halva vägen var och mötas på bron, säga hej, o så var det dax att vända om

    Synd.

    Men i morgonn ska jag upp! kl 06:00 och åter göra ett tappert försök. Ska ställa mig på vågen oxå och se om det blir nån skillnad tills nästa vecka. så dax att börja skriva upp vad den visar

  • Petite­73
    Äldre 14 May 22:07
    #0

    aug06

    Jag försöker kanske också haka på onsdagspromenaderna istället. Blir kanske lite mycket motion på onsdagarna, tränar självförsvar på onsdagskvällarna, men det är bara 2 gånger kvar nu.

    Kvällspromenad skulle nog funka lite då och då. Maila mig gärna, så kan vi höras senare. Jag bor intill Tanto, så det är lätt att komma iväg. Den här veckan är dock fullbokad.

    Kan behöva komma ut och promenera lite för att slappna av. Lite mycket med jobb och bröllopsfixande just nu.

  • Mitt hjärta är hemma
    Äldre 14 May 22:12
    #0

    Åh vad mysigt! KOmmer tyvärr inte haka på så tidigt iallafall inte före semestern, men vilken härlig grej! Toppenidé!

  • aug06
    Äldre 16 May 19:32
    #0

    Petite73

    Mailar dig privat så kan vi kanske hitta nån tid kommande vecka! Kul. Självförsvar låter spännande kanske får du visa mig några knep . Vi höres.

    Måndags blev det prommis, idag tog jag lite sovmorgon Gahhh.. vad jobbigt det var att komma upp måndag morgon efter det att man som helgen berättigar sovit lite längre på söndagen. Så jag var lite trasig på kvällen. Men nya tag i morgon.

Svar på tråden Morgon promenad på söder