• Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Apr 14:54
    27416 visningar
    234 svar
    234
    27416

    Linköpingsbrudar (ogifta)

    Jag vet att det har funnits en tråd innan som var Linköpingsfruar. Men den var för de gifta Linkanborna. Så jag tänkte vad sägs om en tråd för oss som ska gifta oss?

    Vilka fler än jag har vi där ute,
    jag vet att jag inte är den ända! :)

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar (ogifta)
  • Noomi
    Äldre 27 Apr 14:58
    #0

    Hejsan!
    Nog för jag varken bor eller ska gifta mig i Linköping, men jag kommer ju därifrån och ska flytta tillbaks i höst.
    Vore kul att få gå på lite bröllopsträffar då, eller har jag hunnit bli för mycket utböling? ;)
    Hur går det med att hålla fingrarna i styr Cinderella?
    :D

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Apr 15:17
    #0

    Vi har ju haft några träffar faktiskt.. o du är så välkommen när du kan. Men när i höst sa du att du kommer tillbaka?

    Hmm.. hålla fingrarna i styr. Antar att du menar med att INTE prova ringen :)
    Jo det går faktiskt förvånadsvärt bra. Ska försöka bearbeta sambon lite ikväll o se om vi inte bara kan testa.. bara lite..

  • Noomi
    Äldre 27 Apr 17:54
    #0

    Vi flyttar väl dit i augusti nån gång skulle jag tro, beror litepå jobb. Men sen skulle det vara jättekul att hänga med på träffar!

    Angående ringen skulle jag absolut inte kunnat hålla mig från att prova, haha! Så jag beundrar ditt tålamod, men du har ju inte såå lång tid kvar. Själv har jag nästan två månader, suck!

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Apr 17:58
    #0

    Noomi

    Perfekt men då får vi ta en träff i sensommarsolen sen då :)

    Så när är det dags för bröllopsklockorna att ringa för din del då?

  • Ancher
    Äldre 27 Apr 18:11
    #0

    Hej hallå!

    Jag gifter mig den 19/8 i Linköping. _Cinderella_ känner jag igen sedan tidigare träffar.

    Var ska du gifta dig Noomi?

  • Noomi
    Äldre 27 Apr 18:37
    #0

    Det låter bra!
    Vi ska gifta oss 25 augusti i Halmstad, blir en borglig vigsel vid havet är det tänkt.

    Cinderella har jag lite koll på, men var i lkpg ska ni gifta er Ancher?

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Apr 18:51
    #0

    Noomi

    eloge till bra detektivarbete *ler*

  • Noomi
    Äldre 27 Apr 19:02
    #0

    ... eller också det faktum att jag frågade ut dig i sommar 2007-tråden. ;)

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Apr 19:21
    #0

    kan stämma det också, oke jag ändrar mitt uttalande till;

    - Mycket bra journalist arbete

    :) :) :)

  • Noomi
    Äldre 27 Apr 19:31
    #0

    Man tackar, man tackar! ;)

    Är ju kul att höra var i hemstaden det planeras vigsel, sen kanske man kan luska ut vem bruden i fråga är också... det vore ju ännu roligare! (säger hon som ska vara hemlig, så hemlig)

Svar på tråden Linköpingsbrudar (ogifta)