• StinaO­P
    Äldre 7 Apr 16:59
    84279 visningar
    64 svar
    64
    84279

    "Raka musen" ??

    Hittade en sida om kvinnors underliv och såg att det fanns en fråga om hur många som "rakade musen"?
    mittunderliv.nu/

    Själv blev jag förvånad över att nästan 8 av 10 är rakade? Måste ställa frågan här, är det verkligen så många av er som är rakade? Själv skulle jag gissa på det omvända, i alla fall om man smygkikar i badhuset på den lilla ort jag bor i :)

  • Svar på tråden "Raka musen" ??
  • SYL
    Äldre 13 Apr 14:51
    #0

    pickolina => Ar det sant?! Kan man ha har dar? Det ar ju typ slemhinna och det vaxer ju inte har in i munnen pa killar..

  • SYL
    Äldre 13 Apr 14:55
    #0

    eller hmm.. man kan ju ha har i nasan...

  • pickol­ina
    Äldre 13 Apr 15:24
    #0

    SYL --Njae, helt sant är det inte förstås.. Jag har hår även på insidan av de yttre blygdläpparna och eftersom jag knappt har några inre så kommer ju håret väääldigt nära härligheten..och om killen skulle ha ansiktet där så har jag inga inre som han kan ha ansiktet imellan som skyddar från håret på de yttre... Hängde du med?! *s* Blev lite grafiskt där kanske men..

  • pickol­ina
    Äldre 13 Apr 15:31
    #0

    SYL --Fast det är alltså på insidan av de yttre och huden där ser ju i princip lika dan ut som de inre..det går ju liksom ihop... Hmm, hur man nu ska förklara...

    Hur som helst så vill jag undvika att ha hår runt själva "musen"...så äve om jag inte rakar bikinilunjen varje dag så rakar jag ändå där...och där får man heller inga plitor eller irritation..inte jag i alla fall... :)

  • SYL
    Äldre 13 Apr 15:54
    #0

    hahaha!! tack for undervisningen!!

  • pickol­ina
    Äldre 13 Apr 16:12
    #0

    Hehe... :D

  • SadPsy­choBit­ch
    Äldre 17 Apr 23:19
    #0

    Rakar ni er bara för eran killes skull, eller för ni vill?!

  • Soffip­roppen
    Äldre 18 Apr 00:42
    #0

    Bort med busken säger jag, tycker det är läskigt med en hel regnskog "där nere" oavsett :)

  • Äldre 18 Apr 11:31
    #0

    Det beror väl lite på var man tränar? Inte kul att vara enda regnskogen i duschrummet... (inte kul att vara enda renrakade heller, men det är ingen risk på de gym jag har varit.)

    Man konstaterar snabbt att alla musar faktiskt inte är fina. Vissa skulle nog se bättre ut med lite hår. Så det måste väl vara en avvägning från fall till fall?

  • pickol­ina
    Äldre 18 Apr 13:32
    #0

    SadPsychoBitch

    Jag började raka långt innan jag började ha sex så jag kan absolut säga att jag gör det för min egen skull... Däremot så är jag mer noga med att hålla efter när jag träffar någon. Det gäller även under armarna och benen.. Så visst, även om man i grunden gör det för sig själv så blir man nog oftast lite påverkad av sin partner i alla fall.

    Detsamma gäller string. Jag började anv det innan det var populärt.. Innan jag fick tag på string så brukade jag sätta mina vanliga trosor på samma sätt, alltså inne i rumpan, pga att jag avskydde troskanter som syntes genom byxorna + att jag hatade att trosorna aldrig satt stilla...osv... Jag tycker inte att string är det snyggaste som finns men absolut det skönaste och bästa under kläder och därför använder jag det och det har ingenting med mode att göra eller att de killar jag dejtar gillar string osv..

  • pickol­ina
    Äldre 18 Apr 15:12
    #0

    Började dessutom raka innan det blev populärt så det var inte "grupptryck" heller.. Jag tom solkade fr skolgymnastiken för att jag inte ville visa att jag var rakad, men sluta raka, nej det ville jag inte... Ja jag är lite knäpp! :D

    Lite nyfiken. Alla klagar på stubb när det växer ut. Får ni som sådant stubb som man får på benen även där menar ni??? Jag kan ju se att det växer ut men det stör mig inte och stubbigt är det absolut inte, håret är ju så mjukt...

  • Äldre 1 Nov 22:50
    #62

    Låt det växa! Underbart med en vildvuxen buske....det är sånt man tänder på....

  • Äldre 14 Mar 15:30
    #63

    En riktig man tänder på en vildvuxen buske!

    Vill du verkligen se ut som en flicka?

  • p1ande­rs
    Äldre 27 Sep 09:07
    #64

    Hej Jag köper gärna dina använda trosor, betalar bra. Skicka bild och pris till anders@mobin.se. Med vänliga hälsningar. Anders Pålsson 0703306010.

Svar på tråden "Raka musen" ??