• Lagose­n
    Äldre 6 Apr 15:24
    20340 visningar
    154 svar
    154
    20340

    Brudar i Borås

    Nu är det dags att skapa en ny tråd för alla blivande brudar i Borås. När ska ni gifta er? Hur har ni planerat? Är det mycket kvar?
    Själv ska jag gifta mig den 5/8-06 och börjar känna att tiden rinner ifrån mig trots att det är ca 5 månader kvar

  • Svar på tråden Brudar i Borås
  • elenit­a
    Äldre 6 Apr 20:09
    #0

    Hej! Ska gifta mig 9/9-06.
    Hur länge har du hållt på å planera ditt bröllop?

  • qazbnm
    Äldre 6 Apr 20:22
    #0

    Hej!!

    Jag skall gifta mig den 3 juni, 2 månader kvar...börjar känna lite press :)

  • stenva­ll
    Äldre 7 Apr 11:31
    #0

    Hej!
    Ska också gifta mig den 5 augusti!
    Vigseln blir i Ramnakyrkan och festen blir på Officersmässen,I15. Min sambo friade för ca 1,5 månad sedan så jag har definitivt inte planerat sedan länge....

  • Lagose­n
    Äldre 7 Apr 14:42
    #0

    Jag har hållt på och planerat mitt bröllop sen oktober-05 tror jag, men det är först nu senare som det har börjat bli lite mer allvar eller hur man nu ska uttrycka det. Det är ju så otroligt mycket att tänka på och man är så rädd att man ska glömma något!

  • Nasse7
    Äldre 7 Apr 14:48
    #0

    Hejhej,
    jag ska gifta mig 19 augusti -06 och har planerat sedan mitten av januari.

    Fast jag tar det ganska lugnt med allt. Tar det lite som det kommer just nu, men jag är rätt säker på att det kommer bli desto mer stressigt alltersom det närmar sig.

  • Aug 2006
    Äldre 7 Apr 23:13
    #0

    Jag har planerat sedan maj och ska gifta mig 26 aug. så jag har det mesta under kontroll!

  • Aug 2006
    Äldre 7 Apr 23:14
    #0

    Kul med en nu tråd!

  • FiaMia
    Äldre 8 Apr 12:44
    #0

    Vad roligt med en ny tråd och fler nya brudar i Borås!

    Jag gifter mig den 20:e maj. Har planerat sedan augusti förra året. Börjar känna lite panik nu ändå... Är ju så kort tid kvar! Men såååå underbart!

    Jag för över listan från den förra tråden så kan ni skriva in er (kopiera, klistra in). Roligt att ha en överblick av hur många vi är!

    Brud i Borås 2006:

    Maj
    20/5 FiaMia Toarps kyrka, Grand Hotel

    Juni
    3/6 Qazbnm Mikaels kapellet (Toarp kyrka)

    Juli
    8/7 HoA Ramnakyrkan, Hofsnäs
    8/7 Pixan Brämhults kyrka, Sundholmen

    Augusti:
    12/8 guldklimp Seatons kulle/Örbygården
    26/8 aug 2006 Ramnakyrkan
    26/8 Mumrik, vigsel inte klart än, fest på Annelundsvillan

    September:
    2/9 Brud-06 Vänga kyrka, Grand Hotel
    9/9 helenejoh, Brämults kyrka, lokal ej klart än

  • Susan5
    Äldre 8 Apr 17:52
    #0

    Hej hej! hoppas det är OK att jag hänger lite på er tråd=) Ska inte gifta mig förrän i Maj -07. Vi funderar på Ramnakyrkan, men vet inte hur många gäster som får plats. Är det någon av er som varit på bröllop där eller vet?? Vi kommer va ca 140 personer. Tacksam om någon visste...

  • qazbnm
    Äldre 8 Apr 20:13
    #0

    Säljer de ringkuddar på brides and beautie eller vad den nu heter den affären vid caroli kyrkan?? Nån som vet??

Svar på tråden Brudar i Borås