• Fru Calice
    Äldre 27 Mar 17:48
    2811 visningar
    36 svar
    36
    2811

    Linköpingsfruar - Glass i Söderköping!

    Hej mina vänner!

    Gamla tråden är avstängd, men det passar ändå bra med en ny eftersom vi rullar in på ett nytt tema. Glass i Söderköping! Maj närmar sig med stormsteg och jag undrar nu bara - har ni några bra förslag på datum?

    Kram på er!

  • Svar på tråden Linköpingsfruar - Glass i Söderköping!
  • tina14­jan
    Äldre 27 Mar 17:51
    #0

    Hej
    Är det Linköping endast som gäller på denna tråd eller kan en Åtvidabergsbo också räknas med? Bor i Åtvid med ska dock gifta mig i Halmstad. Är det boende i Linköping eller giftemål i Linköping som gäller?

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Mar 17:52
    #0

    hade vart trevligt, men lite jobbigt o ta sig dit tyvärr för min del.

  • Fru Calice
    Äldre 27 Mar 17:56
    #0

    tina14jan
    Det här är mer en tråd för de som redan har gift sig, där av fruar i titeln...
    Vi är ett gäng som har träffats i drygt ett år nu med jämna mellanrum och sist vi sågs pratade vi om att ta en vårglass i Söderköping.

    Men visst kan du få haka på om du är intresserad! Även om vi inte planerar längre så kan vi kanske ge några råd och tips!

  • Decori­st
    Äldre 28 Mar 13:00
    #0

    Hej!

    Jag har har svårt att säga några datum redan nu, bara de som inte går! =)
    Helger blir svårt för mig.

    19-22 maj är jag i London med vår kör
    Helgen efter har jag konsert med den andra kören!

    Är det bra med er annars?
    Med mig är det bra, även om det är rätt mycket nu. Längtar så till sommaren just nu!

    Kram på er!

  • na76
    Äldre 30 Mar 05:54
    #0

    Hej

    Jag kan6-7,13-14,27-28 maj. Har varit i Rom ett par dagar, det var härligt. Ha det bra tjejer.

  • sandel­la
    Äldre 2 Apr 15:17
    #0

    Hallå där!

    Jag håller utkik efter vad Ni bestämmer utifall att jag känner mig "fit for fight" att följa med - "fit for glass" är man väl alltid

    Förlossningen är planerad till 22/5.
    Jag kommer antagligen att bestämma mig väldigt sent, så räkna inte med mig.

    Annars är det ganska bra med mig, trots att jag börjar gnälla en del nu - men i 8:e månaden känns det som om jag har rätt att göra det. Bäckenet känns svagt och magen är i vägen, jag är trött och humöret pendlar lätt mellan skratt och gråt. Stackars Anders! men annars är allt bra
    Förra veckan var dessutom min sista som utpekad projektledare, på måndag tar min ersättare äver och jag ska hjälpa/stötta honom tills dess jag går hem på mammaledighet. Det känns underbart att bli av med den stressen/pressen och det ansvaret!

    Igår och idag har vi tagit fasta på att våren är på väg och klippt våra 4 äppleträd. Anders fick balansera ensam uppe på stegen i år, medan jag flåsade omkrig på marken och samlade ihop pinnar och klippte det jag nådde med sekatören. Härligt att vara ute och röra på sig i alla fall!

    Hoppas att allt bara är bra med Er andra!

    Kramar!
    /Sandella

  • Fru Calice
    Äldre 5 Apr 15:04
    #0

    Hej!

    Några förslag inkomna. Jag tänker så här: antingen tar vi det i början av maj eller i mitten, eftersom slutet av månaden var lite förbokad på annat. Men i början, är det varmt nog för glass då? När öppnar det berömda stället?

    Om vi skulle ta i början känner du Sandella att det större chans att du hakar på då än om vi tar det i mitten? Svårt att säga kanske...

    Än så länge har jag inget inbokat men lite på g, så jag har inga bra förslag utan försöker anpassa mig efter er istället!

    Är på jobbet just nu är suuuupertrött. Måste få påsklov NU! Bara två dagar kvar. Bara två dagar kvar... Idag har jag möte kvart i fyra o hoppas på att sluta vid fem men förra gången vi sågs (samma möte) var vi klara vid sju! Hjälp! Hoppas jag inte somnar rakt över konferensbordet...

    Trött kram från mig

  • Tessan­05
    Äldre 10 Apr 17:34
    #0

    Hej på er! De sista två helgerna i maj är jag upptagen, men å andra sidan är jag inte säker på att jag kommer att göra er sällskap :/ Har tänkt lite på saken och kommit fram till att det blir ganska krångligt, Saga har fortfarande inte lärt sig äta (hon tar fortfarande enbart bröstet) vilket innebär att jag måste ta henne med mig. Men om Saga lär sig äta/dricka så hakar jag gärna på, men planera utifrån vad ni kan så får vi se vad som händer för min del.

    Glad påsk!

  • na76
    Äldre 10 Apr 18:44
    #0

    Hej

    Början av maj borde väll gå bra. Vi behöver dock få med någon som kan köra bil dit. Annars får vi väll ta en glass på Bosses du och jag Calice. Kram på er alla.

  • Fru Calice
    Äldre 11 Apr 10:58
    #0

    na
    Visst - dit klarar vi oss själva iaf!

Svar på tråden Linköpingsfruar - Glass i Söderköping!