• diazzo
    Äldre 26 Mar 12:37
    1391 visningar
    15 svar
    15
    1391

    julibrud

    Hej! Tänkte bara höra om det finns någon mer som ska gifta sig i Göteborg i juli?Jag gifter mig i Partille kyrka 1 juli,alltid roligt att få kontakt med någon annan!!!!

  • Svar på tråden julibrud
  • n0va
    Äldre 26 Mar 21:13
    #0

    Hej =)

    Jag gifter mig oxå 1juli, och inte alls långt ifrån dig, nämligen i Utby kyrka =)

  • Lilla sjöjun­gfrun
    Äldre 26 Mar 21:31
    #0

    Jag gifter mig oxå 1 juli. Jag gifter mig borgligt på barken viking.

  • n0va
    Äldre 27 Mar 15:28
    #0

    diazzo

    Bor ni i Partille? =)

  • diazzo
    Äldre 27 Mar 16:33
    #0

    Hej n0va!

    Ja vi bor i Partille,i början på Lexbydalsvägen,ni då?

  • Fru Martin
    Äldre 27 Mar 17:16
    #0

    Å jag den 8 juli... Idag blev det äntligen bestämt!! Det har varit ett j-kla ringande för att synka festlokal och kyrka!! Men för att ha väckt tanken om giftemål för 12 dagar sedan har det gått fantasktiskt bra ändå!!

  • n0va
    Äldre 27 Mar 19:13
    #0

    Fru Martin

    Va roligt =)

    diazzo

    Vi bor i Utby, inte alls långt ifrån den berömda pizzerian ;)
    Har ni allt bokat och klart? Var ska ni ha festen?
    Idag har jag vart och köpt papper osv till inbjudningskorten =) ska skicka dom nästa vecka! =) *pirrigt*

  • diazzo
    Äldre 28 Mar 16:14
    #0

    Hej nOva!

    Vi ska ha ett litet bröllop,ca 30 personer så middagen kommer bli hemma hos min blivande mans föräldrar,vi ville lägga mer pengar på resa istället. Skulle egenltigen gift oss utomlands men efter påtryckningar från ledsna föräldrar så ändrade vi oss,men nu känns det jättebra att vi gjorde det!

    Jag har beställt våra trycksaker från Calligraphen,hoppas dom kommer snart så man får iväg dom!!
    Var ska ni ha eran fest nånstans??

    Fru Martin!!

    Det var snabbt jobbat att få allt bokat o klart så snabbt:)

  • n0va
    Äldre 28 Mar 17:07
    #0

    Vi ska ha festen i Mölndal, alledes vid en sjö, jättefint där =)
    Vi ska inte heller vara så många, vi blir ca 35pers

    Börjar bli pirrigt nu =)

    Imorgon ska jag till lokalen och mäta bord och se hur vi ska placera alla osv, se hur stor kyl som finns ect

    Har ni ring och klänning klart?

  • Slända­n
    Äldre 29 Mar 13:18
    #0

    n0va ;
    Här är en till i Utby kyrka. Helgen efter er...
    Vet du vilken präst ni får? Vårat är inte klart tydligen.

  • diazzo
    Äldre 29 Mar 14:09
    #0

    Låter mysigt med lokalen vid sjön!
    Jag har köpt klänning på Ramona inne i stan och ringen är beställd på Guldsmedshuset i Sävedalen,men den är inte färdig ännu,dom är verkligen jätte duktiga där!
    Har ni ring o klänning? Ska ni åka på resa någonstans?

  • diazzo
    Äldre 29 Mar 14:15
    #0

    Är det någon som ska göra sitt hår på Håratelje´ 14, någon som hört nåt om dom,Tove heter frisören!!

  • n0va
    Äldre 29 Mar 15:08
    #0

    Sländan

    Vi har "snott" en präst från en annan församling, han har nämligen vigt min sambos föräldrar, även döpt sambon och hans syskon och bergavt hans pappa, så han ville gärna ha just den prästen.

    Men vi döpte vår dotter i Utby Kyrka, då hade vi en präst som hette Tor, han va jättebra tycker jag =)

    diazzo

    Klänningen är klar, den är från Ramas tror jag att det heter, på Linnegatan, "Romantica någonting" heter klänningen, ska hämta den först två veckor innan!
    Vi har oxå vart på Guldsmedshuset, dom är jätteduktiga FAST väldigt dyra, vi hade bestämt oss för en ring där men hittade en likadan för några tusen mindre =)
    Fast vi har inte köpt den än ... en "tanta" ;) på albrekts guld tipsade oss om att dom kommer att rea ut väldigt mycket ringar i april ... så vi väntar lite *ler*

    Vi kommer nog inte att resa någonstans i sommar, vi har en liten 1åring som vi inte vill åka utan, och som det är just nu så känns det lättare att resa med henne nästa sommar =)
    Men ett lyxhotel för övernattning blir det absolut!!!!

  • n0va
    Äldre 2 Apr 18:34
    #0

    vart tog ni vägen .. ;)

  • Lindbl­om
    Äldre 13 Jun 09:06
    #0

    hejsan hej
    Jag gifter mig också i juli. 8:e för att vara exakt. Lite småstressigt är det. Massor att fixa, men det viktigaste som kyrka, präst och hindersprövning är ordnat i alla fall :)

  • n0va
    Äldre 13 Jun 14:52
    #0

    Lindblom

    Va roligt =)var gifter du dig?

Svar på tråden julibrud