• Tomas tös
    Äldre 28 Feb 08:07
    16204 visningar
    201 svar
    201
    16204

    Norrköpingsbrudar 2006 Fortsättning

    Jaha, Vi får visst fortsätta här istället?!

    Planering var det, och träffas snart.. Några förslag på datum?

  • Svar på tråden Norrköpingsbrudar 2006 Fortsättning
  • Äldre 28 Feb 12:49
    #0

    jaa du, till att börja med så kan man ju se om det passar bäst dagtid eller kvällstid. för mig spelar det ingen roll, men för de som jobbar så gör det väl det! *ler*

    vad sägs om 2/3?

  • Tomas tös
    Äldre 28 Feb 13:19
    #0

    jag fyller 30 den 5:e mars så jag hinner tyvärr inte före dess.. den 2/3 ska jag va hos nagelteknolog, frissa o massage hela dagen o luncha med mamma o s v men tisdag 7/3 är jag ledig hela dagen så då kan jag

  • Äldre 28 Feb 16:16
    #0

    med andra ord ska du inte på fest o bröllopsmässan den 5/3? *ler*
    men den 7/3 går alldeles utmärkt för mig med. var ska vi ses då?

  • Äldre 3 Mar 12:23
    #0

    Hello?! Någon kvar?

  • Tomas tös
    Äldre 3 Mar 15:12
    #0

    Helenekl

    fick förhinder på tisdag men det evrkade om om fler skulle vilja följa med... det lär ju bli en träff snart igen också jag får återkomma om datum.. svårt att få tiden att räcka!

  • Äldre 3 Mar 15:30
    #0

    Tomas tös; Nemas problemas! *ler*
    Det är ju som sagt öppet för alla som vill följa med att göra det! The more the merrier heter det ju! *ler*
    Säg till när det börjar bli bättre med tider för dig, och är det andra som vill hänga på så säg bara till!!!

  • fialot­t
    Äldre 4 Mar 18:04
    #0

    Hej,

    hur kommer det sig att en tråd blir avstängd sådär..? Jaja, hur som helst ville jag bara påminna om att deet är en fest- och bröllopsmässa nu i morgon på ProNovahuset mellan 12-17. Kostar tydligen 20:- i inträde.

    Vi kanske syns där några av oss..?

  • solros­blad
    Äldre 4 Mar 20:25
    #0

    Hej, vad kul med fler "brudar" från stan
    Nyfiken på vilka ni är och om det är okej att joina sig här med er????

  • Äldre 4 Mar 22:02
    #0

    självklart är du välkommen hit! *ler*
    ang mässan så ska jag o min m2b dit imorgon o kolla lite! det ska bli så kul att han följer med för de andra mässorna har jag fått gå med kompisar...

  • fialot­t
    Äldre 4 Mar 23:27
    #0

    helenekl: kul då kanske vi syns!? Jag ska släpa dit min m2b oxå har jag tänkt. Bara vi får barnvakt så...

    solrosblad: välkommen som sagt! om du är intresserad så har vi en "mail-lista" från en tidigare norrköpings-brudar2006-tråd. Vill du vara med så kan du maila till mig: sofha793@yahoo.se

Svar på tråden Norrköpingsbrudar 2006 Fortsättning