• Pumpki­n
    Äldre 10 Feb 11:22
    15839 visningar
    64 svar
    64
    15839

    Vänner Skellefteå

    Såg att någon annan gjort så här, så varför inte?

    Kan väl inte kalla mig nyinflyttad längre, men nästan nyinflyttad till Skellefteå i alla fall. Har bott här i 8 månader och känner inte så många, så jag skulle gärna vilja ha lite mer vänner! Kan säga om mig själv att jag är snart 22 år och pluggar till journalist.

    Vänner - hör av er!
    angelicanordqvist@bredband.net

  • Svar på tråden Vänner Skellefteå
  • Pumpki­n
    Äldre 10 Feb 14:37
    #0

    Puffar

  • Pumpki­n
    Äldre 11 Feb 16:52
    #0

    Puff

  • Pumpki­n
    Äldre 11 Feb 16:57
    #0

    Ingen?

  • Ålin
    Äldre 11 Feb 17:05
    #0

    Jag har flyttat ifrån Skellefteå, annars hade jag gärna velat ha fler vänner! Vet att det kan vara lite jobbigt att vara nyinflyttad, Skellefteå är inte en hellätt stad att hitta nya kompisar i heller.. Hoppas att nån nappar!

  • Pumpki­n
    Äldre 11 Feb 17:11
    #0

    Ålin: Nej, det är faktiskt inte lätt att hitta folk i den här stan. Klart, att man pendlar försvårar ju en del.

  • Pumpki­n
    Äldre 11 Feb 23:37
    #0

    puff

  • Ålin
    Äldre 12 Feb 00:39
    #0

    Vart pendlar du, till Umeå eller? Jag gjorde det ett tag, det blev inte så mycket tid kvar av dagarna...
    Jag är hemma lite då och då, kommer tex hem i början av sommare om du har lust att ta en fika eller nåt. Hoppas att någon svarar som bor där på "heltid", det är ju inte lika roligt för dig att ha en ny kompis som bara kan träffas några ggr per år...

  • Pumpki­n
    Äldre 12 Feb 11:35
    #0

    Pendlar till Piteå, så det blir inte mycket kvar av dagarna där heller
    Vart bor du nu då?
    En fika vore trevligt

  • Ålin
    Äldre 12 Feb 15:18
    #0

    Ah, du pluggade till journalist där va? Nu "bor" jag i England, för min klle pluggar här och jag har hakat på . Skriv ett mail om du har lust! ccasa_li@hotmail.com

  • Victor­y
    Äldre 12 Feb 15:26
    #0

    MsNordqvist:

    Jag bor i Piteå! Var jobbar du om du måste pendla hit för att få jobb?!

    Ska du gifta dig? Vi gifter oss 3 juni och just nu är det största problemet att hitta en klänning. Vet du om det finns bra med klänningar på bröllopsbutiken i Ske-å?

Svar på tråden Vänner Skellefteå