• Prince­ssdiam­ond
    Äldre 1 Feb 21:34
    122592 visningar
    1069 svar
    1069
    122592

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • MiNik
    Äldre 1 Feb 21:35
    #0

    Då får väl jag sno första inlägget då :)

  • MiNik
    Äldre 1 Feb 21:40
    #0

    Klart du ska söka PrincessD!!!
    Du kan ju inte få mer än ett nej.
    Tycker nog själv att det skulle vara en kul erfarenhet, men jag tror att jag varit på BT för kort tid.
    Jag har ju sådana som dig som numera tillhör inventarierna på BT att konkurrera mot ;)

  • Charle­ston
    Äldre 1 Feb 21:43
    #0

    hej!

    Ojj, vad konstigt det blev... ;)

    PrincessD - har du lust att lägga in frisyrlänkarna på denna nya sida är du jättegullig! (jag fick bara upp Googles startsida, och den adressen kan jag ändå ;)

  • Prince­ssdiam­ond
    Äldre 1 Feb 21:46
    #0

    jo jag vet..
    jag förstörde en annan sida tidigare idag, när jag skulle lägga in en annan länk från google..
    verkar inte funka just nu..
    men en sak du kan göra är att gå dit själv och söka på "weddinghair" och liknande ord..
    så länge.. så ska jag som sagt försöka lösa problemet ngn dag när jag har tid ;)

  • svessa­n
    Äldre 1 Feb 22:13
    #0

    Hej.
    Jag har börjat "hänga" här mer och mer. Funderade en del på att följa med idag men vi blev bortbjudna på middag. Hur hade ni det?? Blir det fler träffar??
    Jag suktar efter andra att prata bröllop med, matchar dåligt med mina vänner då många gifte sig förra året.

  • yrvädr­et
    Äldre 1 Feb 22:25
    #0

    Hehe, nu har jag anmält ditt inlägg på förra tråden, Princess! Vill ju ha tillbaka en normal sida ju!! (fast jag skrev bara att det inte var någon kritik, utan att vi ville ha tillbaka en normal sida - hoppas att de inte blir sura! )

    Förresten tänkte jag direkt på dig när jag såg att de behövde folk till bröllopsmässan. "Väl insatt på Bröllopstorgets nätsida" - jo jag tackar!!

  • Prince­ssdiam­ond
    Äldre 1 Feb 23:22
    #0

    tack för den du! nu kommer jag få en tillsägelse!
    jag åker snart ut från det här forumet :(
    har lyckats få ett par tillsägelser.. har sagt eller gjort saken jag inte vetat varit fel.. inte populärt..

  • mariti­m
    Äldre 2 Feb 09:31
    #0

    Hoppas ni hade kul igår, trist att jag inte kunde hänga med.

    MiNik; nu har jag bokat in en tid med Gunilla. Jag sitter och försöker komma på frågor att ställa henne, har du några tips på vad jag bör tänka på?, visst har du redan träffat henne.

  • MiNik
    Äldre 2 Feb 10:26
    #0

    maritim,
    Jo, jag har träffat Gunilla, men vi har mest "spånat" lite angående mat och dyligt. Pratade med henne innan jul för att kolla så att stället verkligen är bokat.
    När ska du träffa henne?

  • Prince­ssdiam­ond
    Äldre 2 Feb 11:04
    #0

    så, nu ska vi se om det kan tänka sig att funka idag då :)

    www.yourweddingcompany.com/index.php/action/createHairStyles/planId/309/

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2