• Bianco
    Äldre 29 Nov 21:32
    18435 visningar
    11 svar
    11
    18435

    Sticker och gör ONT i underlivet, snälla hjälp, Gråter!!

    Aj aj aj...

    Jag har så ont.
    Först började det med att det var svårt att kissa, det gick bra till en början men sen kändes det som att mer kiss ville ut men det kom inget.

    Nu idag har det börjat att sticka som 100 nålar precis ungefär vid kisshålet... Gör ont som f-n.

    Var på VC idag som tog tester som ej visade urinvägsinfektion och frågan är då VAD det är och VAD jag gör åt det idag... det gör så ont så ont.

    Enligt VC skulle jag åtekromma på fredag och då träffa läkare o ta mer urinprov.

    Funderar istället på att gå till min gynläkare direkt som även är vanlig läkare för att kanske få snabbare hjälp redan imorgon.

    Tetsade för klamydia för 3 mån sedan och hade det inte då.... OM jag det betyder det väl att pojkvännen är otrogen? Eller kan det ligga latent? (han hade klamydia för flera flera år sedan..)

    Ska jag gå till VC eller min gyn? Blir tokig... vill veta vad det är!

    Känns nu som att det trycker på hela tiden.... blir tokig!

  • Svar på tråden Sticker och gör ONT i underlivet, snälla hjälp, Gråter!!
  • Eminea
    Äldre 29 Nov 22:11
    #0

    Hej du.

    Kan det inte vara blåskatarr? Det låter nästan så.

    Gå till dig gyn. tycker jag. De vet o kan mer om sådant.

    OM det är en tidig UVI eller blåskatarr, kan du försöka kissa i duschen.
    Kanske inte så jättemysigt, men kan hjälpa lite.

    Lycka till.

  • Bianco
    Äldre 29 Nov 22:27
    #0

    ska ringa min gyn imorrn..

    Men blåskatarr och urinvägsinfektion, är inte det samma sak?

  • Eminea
    Äldre 29 Nov 22:38
    #0

    Jo det är det egentligen, men min väninna hade det för nån månad sen, och då sa läkaren att det sitter olika i urinröret/blåsan.
    Men iof kan han ha menat njurbäckeninflamation, för det börjar i urinblåsan, och går sen uppåt.

    Men ring gyn i morgon du, och lycka till.

  • Äldre 30 Nov 21:42
    #0

    Klamydia brukar inte försvinna av sig själv, så om din pojkvän inte fick eller inte fullföljde behandling när smittan upptäcktes så har han antagligen kvar den.

  • Podrug­a
    Äldre 4 Jan 07:57
    #5

    Du bianko, har du fått svar på vad det är än? Jag har exakt samma problem...

  • Äldre 4 Jan 12:11
    #6

    Det kan inte vara svamp? Det kan ju ge olika symptom.

  • moonli­ghtgir­l
    Äldre 4 Jan 12:26
    #7

    Om det är klamydia mehöver det inte betyda att din pojkvän är otrogen eller har varit det, killar kan ha det länge utan att ha några symtom. Men jag hoppas verkligen att du får svar på vad det är och får hjälp med det.

  • Dejli
    Äldre 4 Jan 12:28
    #8

    Bianco är ju inte klickbar, så medlemskontot finns inte kvar... och tråden är över 6 år gammal.

  • Äldre 4 Jan 12:30
    #9

    Dejli: Nä men Podruga ovan som skrev idag har samma problem =)

  • Dejli
    Äldre 4 Jan 12:45
    #10
    Sara 120707 skrev 2012-01-04 12:30:11 följande:
    Dejli: Nä men Podruga ovan som skrev idag har samma problem =)
    Men hon frågade om Bianco fått något svar ;) Och Bianco finns inte kvar på forumet... så då kanske det är bättre att skapa en ny tråd än att ta en gammal där de första skribenterna inte finns kvar, menar jag.
  • Äldre 10 Sep 01:41
    #11
    Bianco skrev 2005-11-29 22:27:06 följande:
    ska ringa min gyn imorrn..

    Men blåskatarr och urinvägsinfektion, är inte det samma sak?
    Det är samma sak. Tog de ett stickpro eller en odling ? man ska alltid be de att ta en odling för det är inte alltid det syns, en odling tar ungefär 3 dagar att få svar på. Kan säga fel ang odling å stickrprov, men det är nått extra det kan ta utöver de snabba provet som man kan få svar på direkt
Svar på tråden Sticker och gör ONT i underlivet, snälla hjälp, Gråter!!