• Sommar­brud?
    Äldre 22 Sep 11:26
    7275 visningar
    3 svar
    3
    7275

    Förslag på mini-weekend i Sverige istället för bröllopsresa???

    Vi kommer tyvärr inte att ha vare sig tid eller råd att åka på nån längre bröllopsresa i direkt anslutning till bröllopet. Men därför funderar jag nu på att vi skulle åka på en mini-resa, typ weekende, 2-3 dagar istället nånstans i Sverige. Nånstans mysigt o romantiskt men också barnvänligt, ja om det nu finns såna kombinationer

    Nån med förslag?

  • Svar på tråden Förslag på mini-weekend i Sverige istället för bröllopsresa???
  • NYbrud
    Äldre 2 Oct 02:26
    #0

    Vet inte var ni bor, men Nord Västra Skånes kust är fantastiskt på sommaren. Massor med mysiga små städer och hamnar längs kusten, möjlighet till bad och hamnpromenader. Viken är speciellt vackert (fast jag är partiskt....)

    Närhet till Helsingborg, Helsingör och bara en timmes resfärd från Köpenhamn och Tivoli för barnen. Prisvärt också!

    Hoppas det inspirerar till ett beslut.
    Lycka till!

  • LKH
    Äldre 2 Oct 07:18
    #0

    Kolla på weekendportalen.com (eller .se?)

  • hannak­e
    Äldre 2 Oct 12:53
    #0

    Jag rekommenderar starkt Klitterhus havsbadshotell utanför ängelholm. Efter ett tips här på bröllopstorget så bodde jag och min man där i somras på vår första bröllopsdag - och det var helt underbart! Kolla www.klitterhus.com
    Ligger precis PÅ stranden.

    Annars verkar Kivik hotell väldigt mysigt och även Vitemölla badhotell. Googla för info!

Svar på tråden Förslag på mini-weekend i Sverige istället för bröllopsresa???