• Brud i Sundsv­all
    Äldre 3 Sep 17:32
    6204 visningar
    12 svar
    12
    6204

    Är det gratis att sätta in bröllopsbild/annons i ST och Dagbladet?

    Hörde av min svärfar att det är gratis att sätta in bild i tidningarna här i Sundsvall? Stämmer det? Jag tycker det låter konstigt..

  • Svar på tråden Är det gratis att sätta in bröllopsbild/annons i ST och Dagbladet?
  • 27Augu­sti200­5
    Äldre 4 Sep 09:45
    #0

    DEt stämmer faktiskt!
    Inte ett öre kostar det.

  • Ejlis
    Äldre 7 Sep 13:02
    #0

    www.nygifta.nu är det också gratis.

  • Ybrud
    Äldre 10 Sep 22:04
    #0

    men nygifta.nu måste väl vara den rörigaste siten i hela världen?
    Man blir inte klok av att titta på den. De borde göra nåt åt den så att det blir en hit och så att brudpar verkligen lägger in sina bilder där. Som en mötesplats.

    Bra att det är gratis i ST o Dagbladet. Hoppas det är det i NSD & Tidningen Ångermanland åxå! Nån som vet?

  • loppra­n
    Äldre 10 Sep 22:31
    #0

    Det är då inte gratis i NA (Nerikes Allehanda)...

  • Lenche­n
    Äldre 14 Sep 13:44
    #0

    Pa Vasterbottenskuriren och Norran ar det ocksa gratis sa som jag forstatt det.

  • R&F
    Äldre 14 Sep 15:10
    #0

    Vad är ST för tidning?

  • okt200­6
    Äldre 14 Sep 15:13
    #0

    Sundsvalls Tidning

  • bettan­1000
    Äldre 19 Sep 17:32
    #0

    Hej
    Ybrud
    Om du nu tycker att Nygifta.nu är så rörig jag tycker den är helt OK och det bästa är att den är lätt att hitta de nygifta på Har du sypunkter på siten så hoppas jag att du skivit till de som driver den och framfört dina åstkit direkt. För det blir ju ingen förändring med de anonyma tyckanden som görs här på BT.
    Nygifta. nu nås på adressen info@nygifta.nu som finns på siten.

    Bettan1000 bara intersserad i största allmenhet. du når mig direkt på lisan1001@hotmail.com

  • bettan­1000
    Äldre 19 Sep 17:37
    #0

    Förresten jag såg att på Nygiofgta.nu finns ett forum/frågemöjlihghet där det går att få personliga svar på frågor om till ex annonser i tidningar och annat praktiskt
    Ha det

  • Ybrud
    Äldre 19 Sep 17:39
    #0

    bettan1000
    nejnej.. jag har inte skrivit till dem och ska nog inte göra det heller. Jag sade bara min åsikt, och jag är för enkla sidor med snygg design. Jag vill inte ha nån stor diskussion ang detta för att jag luftar vad jag tycker. Om man skulle klaga på allt man inte tycker om fram och tillbaka och skriva mail till alla därefter så skulle man nog få ta en halvtidstjänst på det

    Däremot är det bra med en gratistjänst som man kan använda om man vill.

  • Okänd
    Äldre 19 Jul 02:49
    #11
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 19 Jul 02:50
    #12
    Meddelande borttaget
Svar på tråden Är det gratis att sätta in bröllopsbild/annons i ST och Dagbladet?