• Lantis­bruden
    Äldre 12 Aug 22:06
    10278 visningar
    21 svar
    21
    10278

    Jätte jätteledsen!!(klänning)behöver låna..

    Mitt bröllop är den 20 augusti, alltså väldigt snart och jag har ingen klänning! Jag fick köpa en vanlig klänning som jag inte alls trivs med. Jag vill ju ha en riktig brudklänning! Så nu går jag och är hur deppig som helst! Min mor tycker inte att jag behöver en brudklänning för en sån kort stund...Men det är ju mitt livs roligaste och viktigaste stund, som aldrig kommer igen! Saken är den att vi har ett budgetbröllop och vi har tajt budget, att hyra klänning kostade runt 2500kr*suck* Tänk om någon bara kunde tänka sig att låna ut sin klänning. Vad det hade gjort mig lycklig!! Hade jag vetat vad jag vet nu så hade jag väntat ett år och sparat ihop till en brudklänning! Men om det är någon här som är en ängel med osynliga vingar som råkar vara runt 163 och 42/44 i storlek och kan tänka sig att låna ut sin brudklänning så tveka inte att maila mig omgående! För det är bråttom nu! Tror dock inte jag har sån tur, men man vet ju aldrig! Kram på er alla blivande brudar och ni som varit med om er stora dag!! Jag bor i Skaraborg! Min mail är: afrodite_no1@hotmail.com

  • Svar på tråden Jätte jätteledsen!!(klänning)behöver låna..
  • Bluebr­ide200­6
    Äldre 15 Aug 16:40
    #0

    Jag hoppas verkligen du får låna Petras klänning, hon är jättetrevlig.

    Petra....Tror du minns mig, jag var mest här när jag jobbade på Grand Hotel i Sthlm... vet inte vad jag kallade mig då, troligtvis Hedde. Har även sett att Ellte är kvar. Jag bor i Eskilstuna nu och gifter mig 5 augusti nästa år

  • Lantis­bruden
    Äldre 15 Aug 18:47
    #0

    Tack alla goa änglar som finns här!! Jag får låna en underbar klänning, en vit med trumpetärmar. När jag såg den så var jag tvungen att sätta mig ner!! Den tog andan ur mig. Håll nu bara tummarna att den passar! Jag får hem den på Ondag! Kram till er alla och speciellt då till Helene och Peggy som erbjöd mig att låna klänning av dom! Ni är mina hjältar båda två!! Mvh Lantisbruden

  • CyberP­et
    Äldre 15 Aug 20:53
    #0

    Lantisbruden, va skönt att det löser sig!!! :)

    Bluebride2006, japp jag kommer ihåg dig. Kul att det blev din tur till slut! :D

  • Bluebr­ide200­6
    Äldre 15 Aug 22:31
    #0

    Tack Petra. Kul att du fortfarande minns mig. Jo, jag hittade en annan kille till slut, min förra tog inga fler steg framåt. Hoppas du och... ben? har det bra?

  • CyberP­et
    Äldre 15 Aug 23:06
    #0

    Japp, Ben var det! (vilket minne!!! :) ) Vi har det jättebra och har flyttat till Piteå. Köpte hus och ny bil (kombi), så vi är riktiga Svenssons. Fast 2.5 barn blir det nog inte, det får räcka med 2 katter och möjligen en till liten Siameskattunge i februari/mars. :D

    Skönt att höra att du hittat en bra karl! De är svåra att hitta, men när man hittar dem ska man hålla i dem hårt.

    Petra

  • Bluebr­ide200­6
    Äldre 16 Aug 16:07
    #0

    Tack Petra.... här är min adress, så slipper de andra läsa våra diskutioner :)
    engberg_rosemary@yahoo.se

  • f.d. Svart brud
    Äldre 16 Aug 16:34
    #0

    Bluebride 2006
    Hedde... jo, ditt nick kommer jag också ihåg. Kul med en till "gammal BT-räv" ;)

    Lantisbruden
    Skönt att det löste sig med klänningen till slut. Annars hade du fått låna min, men då hade det nog behövts lite stoppning, eftersom det är en 46:a! ;)

  • feb25
    Äldre 19 Aug 06:43
    #0

    lantisbruden
    hoppas du får en underbar bröllopsdag, skriv o berätta.
    kramiz

  • feb25
    Äldre 5 Sep 21:30
    #0

    *undrar*
    hur blev din dag och har du några bilder.

  • Äldre 29 Jan 18:38
    #21

    Anmält spaminlägget #20

  • Äldre 11 Apr 06:46
    #21

    Ansök om ett snabbt och bekvämt lån för att betala av räkningar och att starta en ny finansiering dina projekt till en billigaste ränta på 2%. Kontakta oss idag via: elijahloanfirm@outlook.com med lånebelopp som behövs eftersom vårt lägsta lånbjudande är 1 000,00 till valfri lånebelopp


    sidfot
Svar på tråden Jätte jätteledsen!!(klänning)behöver låna..