• Väners­borgs Pia
    Äldre 14 Jun 15:19
    51849 visningar
    23 svar
    23
    51849

    Ni som är ca 173 i längd vad väger ni?

    Vad väger ni som är ca 173 cm långa?
    Skriv gärna eran vikt och längd.

  • Svar på tråden Ni som är ca 173 i längd vad väger ni?
  • *Line
    Äldre 14 Jun 19:34
    #0

    Mrs. Robinson
    kärlekshandtagen går att träna bort med hantlar, om du står rakt med armarna efter sidorna och hantlar på valfri vikt. sen böjer du dej längs med benet med hanteln, upp och ned massa ggr, rörelsen känns töntig och de känns inget alls förräns dagen efter. Alltså stå exempel framför en spegel så du ser dig själv, böj dej som om du ska klia dej på sidan av benet o se n upp igen i en bestämd rörelse *hehehe* förstår om det låter knasigt =)

  • Mrs. Robins­on
    Äldre 14 Jun 19:47
    #0

    Line:

    Du, det ar intressant, for jag har fatt det tipset innan och provat gora det nagra dagar i veckan, men jag kanner ingenting. Vart ska det spanna nar man gor sjalva ovningen?

  • Tessiu­s
    Äldre 16 Jun 09:29
    #0

    Jag är 174 och väger 72-74 kg. Låter mycket men jag är supernöjd, har formerna på de rätta ställena och är smal där jag vill och ser ba ut i bikini! Tränar mage, armar och kondition och har ingen anledning till att gå ner. Var på en hälsokoll på jobb förra året och jag fick höra en massa positiva kommentarer om att jag var välbyggd mm så jag är så nöjd med min vikt trots att jag väger mycket =) Det viktigaste är inte vikten utan hur man ser ut!

  • Heroin­e
    Äldre 16 Jun 09:58
    #0

    Är 173/174 cm lång och väger ca 60 kg. Jag undrar om man nånsin blir helt nöjd...

  • Pilote­n
    Äldre 16 Jun 17:23
    #0

    Är 172 och pendlar mellan 59-61, helt beroende på hur mycket jag tränar. När jag tränar mycket ökar vikten, och vice versa. Det viktigaste är väl att hålla koll på måtten och inte just på vågen. Även om jag väger 59kg kan jag känna att jeansen sitter tajtare då än om jag väger 61.

  • *Line
    Äldre 16 Jun 19:34
    #0

    Mrs Robinson:
    själva övningen spänner inte så jätte mycket, ja brukar göra 40-50 på varje sida, en sida i taget, med ca 4 kg. Det är kärlekshandtagen som spänns lite grand, det känner man när man böjer sig ordentligt =)

  • Äldre 16 Jun 20:18
    #0

    Jag är 173 cm och väger 60 kg. Jag skulle vilja gå upp några kilo, i muskler...

  • Jimmys­Veroni­ca
    Äldre 16 Jun 20:44
    #0

    oj oj.... verkligen dax för mig att banta hör jag..

    är 1,74 och väger 77kg... oj oj nu e det smalmat som gäller..

  • Junior
    Äldre 16 Jun 21:46
    #0

    173 cm , 65 kg.
    tränade en hel del förut, gym + spining. men nu har jag inte kommit iväg på ett halvår. har helt enkelt ingen lust...

  • Lina L
    Äldre 16 Jun 23:11
    #0

    Jag är 173 cm och väger 58 kg. Är smal och slank men har fått en liten "bulle" på magen nu under våren. Ska få bort den på något vis. Innan vägde jag 55 kg så jag tror att "bullen" väger 3 kg. Får jag bort den blir jag toppennöjd!!!!

    Kan tillägga att "bullen" inte är någon bebis utan bara lite hull.

  • Äldre 24 Sep 19:41
    #21

    74 kg

  • Leo
    Äldre 18 Oct 10:59
    #22

    är 173 cm lång väger 70 kg

  • Äldre 10 Jul 14:10
    #23

    Jag är 1.73 och väger 60 kg

Svar på tråden Ni som är ca 173 i längd vad väger ni?