• Väners­borgs Pia
    Äldre 14 Jun 15:19
    51848 visningar
    23 svar
    23
    51848

    Ni som är ca 173 i längd vad väger ni?

    Vad väger ni som är ca 173 cm långa?
    Skriv gärna eran vikt och längd.

  • Svar på tråden Ni som är ca 173 i längd vad väger ni?
  • blivan­de fru J
    Äldre 14 Jun 15:21
    #0

    Jag är 173 cm lång och väger just nu omkring 70 kg. Tidigare har jag legat på mellan 58-65 men nu tränar jag ganska mycket; cyklar 15 km om dagen, går på pass 3-4 ggr/v och promenerar dagligen. Jag ser inte så stor ut så jag antar att det är muskler. Det käns i alla fall ovant att vara så tung.

  • Mrs. Robins­on
    Äldre 14 Jun 15:39
    #0

    Jag ar 173 och vager 64 kilo. Vill ga ner till 58-60, kanner mig mycket fet just nu.

  • blivan­de fru J
    Äldre 14 Jun 15:42
    #0

    Mrs. Robinson: träna istället för att gå ner, jag ser slank ut trots att jag är tyngre. Muskler rockar :)

  • Nickol­ina
    Äldre 14 Jun 15:47
    #0

    Jag är 174 och väger 65. jag ser ärligt atlat ut som en gris på magen för att jag är så slapp och äcklig. Fattar inte vad jag gör för fel för jag går massor och gör situps och äter nyttigt och fettsnålt(förrutom en del godis) skall man behöva leva som en asket för att kunna gå ner...Har alltid kunnat äta vad som helst. Jag är jättesur för det ;)

  • blivan­de fru J
    Äldre 14 Jun 15:48
    #0

    åldern börjar ta ut sin rätt :)

  • Mrs. Robins­on
    Äldre 14 Jun 15:58
    #0

    Jo, jag tranar, har formade armar, rygg och ben. Springer.

    Problemet ar "love handles". Tror inte att de gar att fa bort utan att "banta"

  • tjolla­n
    Äldre 14 Jun 17:25
    #0

    Nickolina!
    Jag är 174 och du vill nog inte veta vag jag väger om du tycker att du är fet!
    När jag var med i WW och gick ned till 73 så tyckte jag att jag ägde världen och var såå vacker. Skulle jag väga 65 så vore jag spinkig (inte spydigt sagt) så jag tror att 65 vore alldelens för lite att väga. Det väger väll typ modeller?
    Men säg den kvinna som är helt nöjd med sin vikt?

  • blivan­de fru J
    Äldre 14 Jun 17:37
    #0

    tjollan: modeller har oftast varken muskler eller fett, Claudia Schiffer är 181 cm lång och väger 54 kg, ändå behövde hon retuscheras för att få vara på HM:s reklampelare. Vår värld är sjuk och man måste lära sig trivas med sig själv även om man väger mer än vad som ser snyggt ut på pappret. Jag mådde väldigt dåligt när min vikt för första gången på 22 år började på en 7:a, men just nu känns det helt okej. 58 klädde mig när jag var yngre och otränad, jag hade ju inga muskler som vägde något. Men idag skulle jag nog känna mig konstig med en sådan minimal kroppshydda :)

  • french­i
    Äldre 14 Jun 17:42
    #0

    jag ar 170cm och vager 51kg jag ar smal men "slapp" pa vissa stallen.Forsoker trana varje dag och ata nyttigt.

  • Mrs. Robins­on
    Äldre 14 Jun 17:50
    #0

    Dessa vikt tradarna ar konstiga i sig sjalv, for langd i forhallande till vikt sager inte sa mycket. Matt sager mer, eftersom man da kan se muskler. Jag tycker anda att det ar kul att se vad folk sager om sig sjalva som ligger pa samma storlek som en sjalv.

    Som tjollan sager sa ar det kanske ett storre antal kvinnor som inte kanner sig nojda med sin vikt an de som gor det.

    Jag vet inte om det sitter i mitt huvud, men jag tycker att jag ar tjock, och nar manniskor sager att jag inte ar det sa tror jag att de ljuger. Man vill liksom bara veta sanningen, forstar ni hur jag menar?

    Jag tror att det hade varit lattare for mig att ga ner i vikt om nagon hade sagt till mig att jag behovde det. Det later helt vridet, jag vet.

Svar på tråden Ni som är ca 173 i längd vad väger ni?