• Jensp
    Äldre 10 Jun 04:11
    22517 visningar
    13 svar
    13
    22517

    Var köpa Camilla Thulin korsett?

    Vart kan man få tag i Camilla Thulins korsetter? Vad kostar de ungefär? Någon som vet?

  • Svar på tråden Var köpa Camilla Thulin korsett?
  • Junior
    Äldre 10 Jun 05:12
    #0

    hej. tror att jag vet! det finns en underklädesbutik i Arkaden vid brunnsparken som säljer bla hennes grejer. vet ej vad butiken heter men den ligger väggivägg med gallerix - alltså INNE i Arkaden. o mittemot ligger topshop.

    fråga mer om du inte fattar/hittar....

  • Junior
    Äldre 10 Jun 05:14
    #0

    kollade på nätet!
    butiken heter (om jag inte har helt fel) Miss Mary of Sweden Tel. 031-15 03 45

  • Jensp
    Äldre 10 Jun 05:22
    #0

    Junior: Ah, jag vet vart du menar. Hoppas att de har någon i min storlek. Är ju lite kurvig om man säger så...

  • Blivan­de Jacobs­son
    Äldre 10 Jun 06:40
    #0

    Jag tror att de går upp till 90dd om jag inte minns helt fel, iaf de som de hade inne för några veckor sedan. Priserna ligger runt 1200:-
    För min egen del så är jag lite större än så över bysten och har beställt från Fredriks of hollywood men jag har inte fått dem än (kommer i slutet av juni) så jag kan inte säga huruvida de är bra eller inte men måtten verkar stämma för min del! .-9
    www.fredriks.com

  • Gumsig­os
    Äldre 10 Jun 08:12
    #0

    Det ble nog fel länk...man hamna bland blommorna :D

    Nån som vet den rätta länken?

  • Blivan­de Jacobs­son
    Äldre 10 Jun 08:19
    #0

    www.fredricks.com
    Missade ett ynka c..!

  • Blivan­de Jacobs­son
    Äldre 10 Jun 08:20
    #0

    www.fredericks.com och ett e... *skrattar åt mig själv*

  • Bohusl­äntös
    Äldre 11 Jun 00:07
    #0

    Jag köpte en Camilla Thulin-korsett till mitt bröllop på Miss Mary för ca 2 veckor sedan , underbart fin med riktigt breda axelband om man nu är lite kurvigare, och den kostade 695 kr. Tjejerna som jobbar där är jättegulliga och hjälpsamma. Dessutom är de ärliga! Provade först en dyrare korsett men när expediten kikat på mig, plockade hon fram den här i stället för hon trodde den skulle passa mig bättre. Så rätt hon hade!
    Så gå dit och kika, vågar nästa lova att du inte blir besviken!!!

  • Aurell­a
    Äldre 11 Jun 00:16
    #0

    någon som vet hur man "översätter" de amerikanska storlekarna til svenska storlekar? Jag blir bara förvirrad.... :?

  • Bohusl­äntös
    Äldre 11 Jun 00:49
    #0

    För att jämföra storlekar, gå in på www.uniwear.se/measurement.asp

  • Aurell­a
    Äldre 11 Jun 01:03
    #0

    Tack tack :)

  • Jensp
    Äldre 11 Jun 01:33
    #0

    Bohusläntös: Tack för goda råd! Har inte vågat mig in på Miss Mary tidigare eftersom jag trodde att de bara hade små storlekar. Men ska verkligen göra ett försök!

  • Äldre 9 Nov 14:58
    #13

    Jag undrar om ni fortfarande sälja korset med strumpebandshållare/vit syl 85DD eller svart

Svar på tråden Var köpa Camilla Thulin korsett?