• Nickol­ina
    Äldre 11 May 14:38
    14008 visningar
    7 svar
    7
    14008

    Present till pojkvän

    vad skall jag köpa i present till min pojkvän...Han fyller 26?

    Tacksam för hjälp

  • Svar på tråden Present till pojkvän
  • mli_b
    Äldre 11 May 14:51
    #0

    Alltid samma roliga problem :). Det slutar ofta med att jag köper en skjorta, en slips eller liknande.

    Bättre idéer jag har haft: En bok med mycket bilder om utförsåkning, en sån bok man kan sitta och bläddra i medans man väntar på nästa resa till alperna.

  • Folefl­ickan
    Äldre 11 May 14:53
    #0

    jag fick konsertbiljetter till vår favoritartist i födelsedagspresent.
    året innan fick jag en hundvalp.

  • Callim­illae
    Äldre 11 May 14:55
    #0

    Kläder, god doft eller middag på restaurang med dig =) Eller något som har med hans största intresse att göra kanske (min pojkvän är galen i tvspel, haha, så han blir alltid glad om han får nåt sånt).

  • Mysan1­974
    Äldre 11 May 14:56
    #0

    Min blivande fick massage och ansiktsbehandling.
    Va lite osäker innan , men shit så uppskattat.
    Han pratar om det än *s*

  • Jessic­a.K
    Äldre 11 May 19:26
    #0

    Jag gjorde en egen bok till min pojkvän då han fyllde år. Hade satt in bilde och skrivit en hel massa. Skrivit om saker vi gjort ihop, "ord som beskriver dig..", "jag älskar dig för att..." och lite dikter m.m. Det var uppskattat.

    Är han intresserad av att träna? Varför inte en typ presentkorg med handduk, duschtvål (gärna finare sort), hantlar, gymkort m.m.? Eller något annat ihop plock som passar just honom.

    Eller så kan man ju alltid göra egna presentchekar som han får utnytja... typ "kärlekschekar" i stil med "En picknick", "ett biobesök", "en trerätters middag" osv...

    Hoppas att du kommer på något bra! Lycka till!

  • JonasP
    Äldre 11 May 20:29
    #0

    Jag har köpt en upplevelsde till min fru. Hon blev jätteglad. En skönhetsupplevsle (make-up, massage, manikur och hår tror jag det var.). Köpte via Box Experience. De har en sjyssta upplevelser i olika prisklasser. KOlla på www.boxexperience.com

  • Äldre 14 Feb 18:09
    #7
    -1

    Låter som att du redan fått fina presenter tycker jag men om du vill ha tips på presenter du kan köpa till din pojkvän kan jag rekommendera den här sajten!

Svar på tråden Present till pojkvän