• Cyla
    Äldre 22 Apr 10:49
    10297 visningar
    14 svar
    14
    10297

    Hjälp!!!- hittar ingen bröllopstransport!!!

    Har letat och letat, hittade till bilförmedlingen men av de bilar vi ville ha är inget ledigt! börjar få panik.... bröllopet är den 20 augusti och vi får inte tag på nån bil.... :( är det NÅN som vet var man kan få tag i en fin gammal bil eller en nyare sport bil ( kabbe) har även letat på googgle - där var en som jag hittade- men jag antar att den oxå är upptagen...

    tacksam för svar...

  • Svar på tråden Hjälp!!!- hittar ingen bröllopstransport!!!
  • johans­son
    Äldre 22 Apr 10:51
    #0

    Kan en Miata vara något?
    Gå in på klubbens hemsida miata.se
    Du kanske kan få kontakt med någon där som kan tänkas hjälpa till!

  • Cyla
    Äldre 22 Apr 10:57
    #0

    TAck! - har mejlat dem nu... så får vi se om de svarar!!

  • Cyla
    Äldre 22 Apr 11:15
    #0

    såg nu att jag missat att det gäller i MALMÖ....( srlöv till lomma) kan ju va bra att veta

    kram kram

  • Cyla
    Äldre 22 Apr 11:17
    #0

    Arlöv till Lomma... vet inte vad det är med mig idag ... missar att skriva omr + att jag inte kan skriva rätt så ni förstår.... jaja! - nu har jag väl fått med allt?! ...

    ang miatan förresten, sambon min sa att det inte gick - den är 2 sitsig ( alltså förare + 1 passagerare endast) så det sket sig! ...

    fler förslag???

  • Sippen
    Äldre 22 Apr 11:21
    #0

    Du vill inte åka häst och vagn? Kolla med tex www.nordsvensk.nu, www.nordsvenk.com
    dom kanske kan förmedla kontakter.

  • snartg­ift
    Äldre 22 Apr 11:25
    #0

    Vill ni åka en fin gammal Ford Mustang cab från 1966 kan ni ringa 046-73 59 51.

    Hittade annonsen i Sydsvenskan och jag ringde dit och de ska hämta oss hemma och köra oss till fotografen och sen till kyrkan. :D

  • fasion­girl
    Äldre 22 Apr 21:37
    #0

    Ingen som vet vart man kan hyra en porche cabb med chauför????

  • snartg­ift
    Äldre 22 Apr 21:49
    #0

    www.bfm.nu/brolop.htm

    Den sidan är kanon!!! :D

  • mammac­atta
    Äldre 22 Apr 21:53
    #0

    varför inte kolla m lokala raggar-klubben? d är ju cruising nån gång nån stans i skåne på sommaren, d kan ju inte bara vara norr om tullarna vi gillar gamla bilar...;)

  • Cyla
    Äldre 23 Apr 22:00
    #0

    Snartgift! - TACK för nr till ford mustangen! - den blev bokad på momangen, och vi har fått hemskickat en bild på bilen - min m2b blev eld och lågor när han såg den!

    TACK för tipset!!

    kram!!

  • Äldre 9 Jul 21:54
    #11

    Hittade denna gamla tråden och blev nyfiken på Ford Mustang som Snartgift och Cykla nämnde. Vem var företaget/personen som hyrde? Vet inte om telefonnumrer ät giltigt fortfarande...

  • Äldre 10 Jul 00:04
    #12

    Vad bra att det löste sig. Vi har en del bilar men det var ju för långt från er. En tvåsitsig kan ju också gå bra om man har en av brudparet som kör själv och ägaren åker med i t.ex. fotografens bil eller någon annan gästs. Lycka till nu med allt och grattis.

  • Äldre 10 Jul 07:58
    #13

    Tarzan 66, hyr ni/du veteranfordon? Är det i Skåne?

  • Äldre 13 Jul 18:21
    #14

    Vi finns i Västra Götaland.

Svar på tråden Hjälp!!!- hittar ingen bröllopstransport!!!