Brud i Luleå 3
Startar upp tråden igen och hoppas höra hur det går för er blivande brudar i Luleåtrakten
Startar upp tråden igen och hoppas höra hur det går för er blivande brudar i Luleåtrakten
Vi har beställt från Hellkes och den ska vara här i mitten av juni.
mmmajzannn
Var det du som beställde tårta från Gammelstad konditori i två smaker. Princess och choklad. Är nämnligen nyfiken på vad du valda för smak med chokladen. Vi funderar på att göra något liknande för min blivande tycker "bara" om princess
Tack för ditt svar....hihihi
Janos:
Jo, min gubbe gillar bara åxå princess,... men det gör ju itne jag då,..så det är därför vi ska ta varannan av varje=)))
mmmajzannn
Tog ni några extra bitar, men "risken" att gästerna tar av båda smakerna?? Vi blir ca 60 gäster, så jag funderar på om man kanske ska ha 70-75 bitar. Ska prata med konditoriet om det.
groups.msn.com/JonasochDiana/matochdryck.msnw&PhotoID=26
Något åt det hållet, kanske??
Janos:
Om alla kommer på vårat bröllop så kommer det att bli 95 st. Vi kommer att ha 4 st 20 bitars tårta! Det kommer nog att räcka gott och väl!
Nu har vi beställd catering från Lottas Kök, det blev en blandning mellan grillbuffé och bbq-buffé. Inte så billigt, men absolut inte det dyraste alternativet hellre. Det kommer bli jättebra! Nu känns det att det bare är lite över en månad kvar. Fjärilar i magen börjar det nesten bli, fast inte på ett nervöst sätt, utan mera fördi man längtar så! Tänk, ett års planering för en dag! Nu återstår bara smågrejer, som att duka och baka lite, men det kommer ju först närmare dagen. Åh så spennande!
Nu börjar jag bli riktigt nervös. Har bara 10 dagar kvar till bröllopsdagen!
Samma här...bara 21 dagar kvar nu, oj vad tiden går.
Får man vara med här även om man gifter sig först nästa sommar?
Har inte bestämt ort än, men någonstans i södra Norrbotten blir det. Planerar på distans eftersom jag bor i Skåne nu.
Lady Java
Det är väl klart att du får vara med här. Välkommen och lycka till med planerandet
Tackar så mycket!
Då har jag en fråga: Är det någon som vet hur många gäster som går in på Melderstein och om man får fixa maten själv där?
Hallå!
Har nån tips på en bra frisör som kan göra håruppsättningar samt en sminkös?
Brud- september:
Jag ska sminka mig på rosenday spa, och göra min rudfrisyr på Trend! Dom var relativt billiga, det kostade från 900 å uppåt, å då ingick en provuppsättning.
Jag har ringt massor av frisörer men dom var så dyra och det var itne många det ingick provuppsättning hos=(( av någon konstig anledning!
Idag ahr ajg varit hos sömmerska nr 2 som ska rätta till min klänning! Ojojoj, vilken lättnad jag kände när jag gick därifrån, ....jag trodde verklgien att jag skulle få gå igenom min stora dag utan att känna mig vacker!
Men nu kommer det att bli sååååå bra! Jag är så förväntansfull=)))
Hejsan!!
Jag funderar på att åka till piteå för att titta på klänningar. Är det någon som vet ungefär vad hyrpriserna ligger på?! Har de ett stort utbud? Finns det kläder för barn där från ca 1 år och upp??
Tack på förhand... :)
jag har köpt min klänning i piteå. Dom har ju rea där nu 30-50% rabatt. Tänkte hyra en men det blev lika billigt att köpa en på rean. Hyr priserna ligger mellan 3300-6500 kr. Jag köpte min för 3900 kr.
Brud -september
Det låter ju bra! Finns det mycket modeller kvar då? Vad har du för klänning? :)