• Sweetchili

Anonym brevskrivare!

Hjääälp!
    Fick ett brev på posten häromdagen från en anonym person som påstår att min kille är otrogen. I brevet namnges en kvinna med adress och telefonnr och en uppmaning att ringa henne. Den som skriver brevet påstår sig vara en "beundrare till mig" men det tror jag inte på. Intrycket jag får är att det är den påstådda älskarinnan själv som skrivit eller någon i hennes närhet. Jag visade genast min kille brevet och han vet vem kvinnan är. Hans slutsats var också att det på något sätt är hon som är källan till brevet. Han ringde henne igår och sa som det var, att jag fått ett brev där det står att de har ett förhållande. Hon nekade och sa att hon inte visste nåt om det och att det måste vara ett missförstånd. Han sa till mig att hon "inte lät förvånad" och troligen visste vad det handlade om. Jag tror honom när han säger att han är oskyldig, men inom mig väller rädsla och osäkerhet upp i alla fall, hur ska jag nånsin kunna veta? Trots att min inställning från början var att detta bara var ett test på vår tillit som vi kunde klara så har det redan slagit in en kil mellan oss. Vi är båda förtvivlade nu. Jag älskar honom och vet att han älskar mig, men ändå känns det som vi är på väg in i en kris. Bortsett från det, hur läskigt är det inte att en människa som vill oss illa gör intrång i vårt/mitt privatliv?? Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Anonym brevskrivare!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Lillstrumpan

Forsfors,
    jag som alltid ser saker i bilder, tyckte det där med att klistra fast personen på en öde ö var väldigt roligt, mitt i allt det hemska/tråkiga.

Sweetchili,
    hoppas du hinner få lite julstämning trots allt. Lycka till med förlovningen!

• Sweetchili

Forsfors: toppen!!! Jättetack, vilka bra länkar kram

• Sweetchili
    fram med värsta stora limtuben....hihi
  • Forsfors

NEJ de har tagit bort mitt mail med länkar till hur man gör för att spåra mail. Sök på spåra mail så hittar du och trakasserier via mail så hittar du dem.

Lillstrumpan: tack, jag tyckte själv att det såg roligt ut när jag föreställde mig mammas förföljargubbe fastklistrad på en öde ö

• Sweetchili

Forsfors: jag hittade massor på spåra mail, tack

• Forsfors

Vad bra! hoppas ni får tag på vem det är som gjort det ocj kan nagla fast idioten ordentligt!

• Sköööönt...

Hoppas jag med... Men jag är nästan 100% säker på att det är den där kvinnan som nämns i brevet. Förvirrade människor brukar avslöja sig själva. Lycka till och God Jul! Älska Varandra...

• ichm

Innan du helt kommer på vem det är som skriver alla mail så kan det ju vara idé att skapa en egen folder för dessa mail (om de har någon gemensam nämnare vill säga) Man fyller i en regel och alla de mail som uppfyller den regeln (mailadress, alltid samma rubrik eller så) hamnar i denna folder. Då slipper du iallafall se dem.

• Ei saa peitää

Om du får mailen till jobbet så kanske du kan be it-avdelningen att hjälpa dig att spåra avsändaren. Lycka till och kramar!

• Sweetchili

Nu har jag varit hos polisen och gjort en anmälan. De var jättebra och tog det på allvar, så det känns skönt! Nu ska jag ta julledigt och inte tänka mer på denna dåre, härligt! Önskar er alla en underbar jul

• Lara Croft

Bra gjort att polisanmäla, Sweetchili!

• Forsfors

Bra att dun polisanmälde, hoppas att det räcker för att skrämma idioten till tystnad!

Svar på tråden Anonym brevskrivare!