Står och vinglar på gränsen =((!
Hejsan!
Har läst många trådar och många svar. Känner att det är dags att skriva ett eget. Är inne på mitt sjunde år tillsammans med min make, har varit gift 1.5år. Plötsligt har jag tappat allt intresse för hnm. Jag känner mig enbart negativ, han är inte längre attraktiv i mina ögon, visst han är snäll, rar och helt underbar men det där "lilla extra" finns inte där längre. Vet heller inte om jag är stark nog att flytta, vi har huslån och två små barn. För tillfället stannar jag pga barnen. De ska inte behöva leva med skilda föräldrar. Men jag är olycklig, väldigt olycklig =((. Det är så mkt jag gett upp för hans/vår skull och nu ångrar jag mig bittert. Undrar hur länge jag ska orka stå och vingla på gränsen. Det känns som om jag sovit i tre år och nu vaknat upp och ser vad jag har och är inte nöjd med det.
Vet att det finns en 7-års kris och jag verkar vara mitt uppe i den. Ibland önskar jag att han gjorde bort sig jag hade en orsak att lämna hnm. Men han sköter sig exemplariskt =/. Det heter att en älskar alltid mer i ett förhållande.....
Vad tusan ska jag göra???
Kram