• Tova -04

Hur spåra sidor på nätet?

Misstänker att min man kollar porr-sidor på nätet, men skulle vilja få det bekräftat innan jag gör någon stor affär av det.
    Hur kan man se vilka sidor någon varit inne på på datorn? När jag går in på hans login kan jag inte se vilka sidor han varit inne på. På mitt eget login sparas ju de senaste web-adresserna...
    Någon som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Hur spåra sidor på nätet?
  • StinaS

KC- jag säger inte att alla skall fungera så. Jag bara säger hur JAG fungerar. (Och jag har ändå blivit bränd av otrohet i ett förhållande och av lögner dessutom)

Men människor är olika. Och det är väl tur det, tråkigt vore det om vi alla vore lika.

• K.C

Stina S: nej, jag menar inte att du tror att alla funkar så... Tror bara man reagerar olika med sina samma erfarenheter. En del drar, en del vill reda upp, en del blundar...

Ja, skönt att vi är olika. hur skulle världen (OCH BT!!!) se ut annars..?

• Tean

K.C:
    Tack! Jo, har läst dina inlägg lite här & där -vi verkar ha ungefär ha samma uppfattning om saker & ting

men, ni andra t.ex:
    StinaS:
    Nej, du behöver inte hålla med mig! Jag tycker att det ger lite liv i vår herres hage alla dessa debatter Dessutom är det väldigt nyttigt att ifråga sätta och ifrågasättas någon gång emmellanåt (likaså som det också känns bra att få medhåll ), och att man gymnastiserar sina åsikter ibland så att de inte stelnar till helt. Ibland är det ju faktiskt så att man inte ens tänkt i de banor någon annan kommer upp med och det blir en ny tankeövning: hur tänker/tycker jag och hur ställer jag mig till det här? Lite personlig utveckling, liksom.

Detta med att kolla upp/snoka (eller hur vi nu vill definiera det) är ju klart och tydligt en smaksak. Återigen finns det 6 miljarder olika sätt att leva sitt liv på.

Jag tycker att du, StinaS, gav en bra förklaring vad just du skulle göra om du misstrodde din partner (helt enkelt lämna honom om du känner så), men, återigen vi är olika.

• Tean

hmmm, den där sista smileyn ska inte vara där -det är ju slutet på en parentes! Vet inte vad som hände, det är nog rätt sent, bara...

• Jennie med ie

"TÄnk er detta då.. Ni känner er 99% säkra på att er man har en affär med någon. Ni frågar och han nekar. Ändå pekar allt på att han är otrogen. Enda sättet att verkligen kunna BEVISA är att ha något konkret, som sms eller liknande eller att klampa in mitt i akten. Du känner dig säker på att han har nån annan och det får dig att må jättedåligt. Vad gör ni?"
    Om jag känner mig 99% säke på att han är otrogen, om allt pekar på det, jag känner mig säker och mår dåligt av det..... ja då är det nåt som inte är som det ska i förhållandet vare sig jag får bevis eller ej. Där tror jag faktiskt inte jag känner att jag behöver bevis alls för att känna att det förhållandet inte är något jag vill leva i...

• Dallandra

Är det någon som vet hur det gått för Tova -04?

• Laguna

Dallandra:
    Nä, jag har frågat några gånger vart hon tagit vägen.. Ser ju att hon svarar på andra inlägg... Lite konstigt faktiskt. Även om hon verkade lite sur över de 1:a svaren i denna tråd så borde hon se att några gett henne några bra tips...

/Hanna

• Vilsen&rädd

Hej! Det beror på hur långt du är villig att gå, eller betala Jag såg på tvn igår om ett spyprogram som man kan köpa på nätet! Den sparar allt till dig.. e-mail ahn skriver.. chattkonversationer, sidor han besöker.. ja ALLT!!!
    Men som allt annat kostar det pengar..

www.spector.com e iallafall adressen, kanse finns nåt gratisprogram me

Hoppas iallafall att det har löst sig för dig redan och att ni pratat ut om det... Man ska ju inte BEHÖVA spionera!!!

• plommon1

Har personen inte aktivt raderat tidigare adresser kan du se besökta sidor genom att skriva in förljande i adressfältet (där du skriver in internetadresser).

C:\Documents and Settings\NAMN\Lokala inställningar\Tidigare

Byt ut NAMN mot login namnet, och byt ut C: mot den bokstav som hårddisken har där win är installerat.

Detta gäller Svenska Windows XP.

Lägg absolut inte några pengar på något "spionprogram", det är bara lurendrejerier.

• plommon1

Blev visst lite fel.. skriv in:

C : \ Documents and Settings \ NAMN \ Lokala inställningar \ Tidigare

ta bort mellanslagen före och efter '\'

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur spåra sidor på nätet?