• Äldre 22 Jun 22:54
    3192 visningar
    15 svar
    15
    3192

    Vart hittar jag denna klänning?



    Någon som vet vart man kan hitta denna klänningen eller någon liknande? Har googlat som en tok utan att hitta vart den kommer från????
  • Svar på tråden Vart hittar jag denna klänning?
  • Äldre 23 Jun 07:47
    #1

    wow..va fin den är!! .. nyfiken hur den ser framifrån.. Hoppas någon vet var den är ifrån...:)

  • Äldre 23 Jun 09:11
    #2

    Hihi ja eller hur???? hoppas den är lika fin framifrån som bakifrån ?

  • Äldre 23 Jun 11:05
    #3
    Guld5505 skrev 2016-06-23 09:11:11 följande:

    Hihi ja eller hur???? hoppas den är lika fin framifrån som bakifrån ?


    precis sådan jag kan tänka mig..om den är lika fin framifrån då ;)
    hur hittade du bilden?
  • Äldre 23 Jun 21:16
    #4
  • Äldre 25 Jun 11:32
    #5

    Åh tack isaS, jag har letat som en tok utan att hitta var den är från, såg den bara på Google när jag letade brudklänning:)

  • Äldre 26 Jun 11:08
    #6

    Oj oj den va dyyyr???? ingen som vet vart man kan hitta en liknande fast i bättre prisklass?????

  • Äldre 26 Jun 11:53
    #7

    Jo hennes klänningar är helt otroliga! Och väldigt dyra... beror på vart du bor, men fråga en skräddare? Eller om du vågar gå "The Kina route"?

  • Äldre 26 Jun 13:38
    #8

    Bor ganska nära Göteborg, har du någon aning vad det kan kosta att gå till skräddare?:) har allt funderat på kinasidorna med men vet inte om jag vågar:) och hur vet man vilken man ska beställa från isåfall, finns ju massor av sådana sidor att välja mellan:)

  • Äldre 26 Jun 15:22
    #9

    Ja det är sant.. jag kommer nog gå medelvägen.. finns en tjej här i Stockholm som man beställer ifrån hur den ska se ut och så syr dom upp den i Kina troligen. Men man har ju lite mer säkerhet då och hon kan göra små ändringar osv. Vet att det ska finnas en till butik förutom stockholm. Matildas fest heter dom. =) har också fastnat för designer klänningar men inte mitt bankkonto =p

  • Äldre 26 Jun 16:18
    #10

    Jag har en sjöjungfruklänning, inte så lik men den är fantastisk ????????

  • Äldre 26 Jun 23:07
    #11
  • Äldre 26 Jun 23:13
    #12

    Åh då ska jag också kolla upp den sidan, tack för tipset:) för min plånbok tillåter inte Heller den andra prisklassen;)

    Joannaosbeck, den va med jättefin, men kan inte släppa den andra klänningen ur tankarna;)

  • Äldre 27 Jun 14:19
    #13

    Tack för tipset lenblo, ska kolla dessa sidor:)

  • Äldre 27 Jun 15:17
    #14
    Guld5505 skrev 2016-06-27 14:19:35 följande:

    Tack för tipset lenblo, ska kolla dessa sidor:)


    Du får gärna dela med dig om du hittar någon sida där den finns ;)
  • Äldre 27 Jun 17:03
    #15

    Absolut delphin:)

Svar på tråden Vart hittar jag denna klänning?