• Aleksa­ndra
    Äldre 2 Aug 00:40
    2973 visningar
    8 svar
    8
    2973

    Secret box

    Hej!

    Tänkte kolla om man brukar ha samma underkläder på bröllopsnatten som man fotar sig i när man fotar till Secret box?

  • Svar på tråden Secret box
  • Äldre 2 Aug 04:34
    #1

    Finns inget "brukar" ;) Det är inte bara en bild man tar. jag skulle göra en secret box men det blev tyvärr inte av. Iaf, så hade jag införskaffat olika underkläder. Så att det inte blir samma på varenda bild...

  • Aleksa­ndra
    Äldre 2 Aug 08:47
    #2
    TheD skrev 2012-08-02 04:34:35 följande:
    Finns inget "brukar" ;) Det är inte bara en bild man tar. jag skulle göra en secret box men det blev tyvärr inte av. Iaf, så hade jag införskaffat olika underkläder. Så att det inte blir samma på varenda bild...
    Okej men dåär jag med, tack för svaret :) Hur kommer det sig att det inte blev av för din del?
  • Äldre 2 Aug 09:41
    #3

    Ser att du redan fått svar men tänkte skriva hur det var för mig Glad 

    Jag fotades med 3 olika underklädes-set. Ett rött, vitt & svart  (en av min mans vita skjortor på några bilder med det röda setet). 
    Jag hade med mig röda rosenblad & ett stort sängöverkast som är svart på ena sidan & leopardmönstrat på andra.
    Bilderna blev mycket bra & mannen är såå nöjd & glad att jag gjorde det Flört 

    På bröllopet hade jag på mig det vita setet (minus stumpebandshållare & strumpor) men det blev inget bröllopssex för vår del den natten, vi sparade det till mitt på dagen efter istället då det svarta setet åkte på Glad 

  • Aleksa­ndra
    Äldre 2 Aug 10:39
    #4
    Nikkita skrev 2012-08-02 09:41:41 följande:
    Ser att du redan fått svar men tänkte skriva hur det var för mig Glad 

    Jag fotades med 3 olika underklädes-set. Ett rött, vitt & svart  (en av min mans vita skjortor på några bilder med det röda setet). 
    Jag hade med mig röda rosenblad & ett stort sängöverkast som är svart på ena sidan & leopardmönstrat på andra.
    Bilderna blev mycket bra & mannen är såå nöjd & glad att jag gjorde det Flört 

    På bröllopet hade jag på mig det vita setet (minus stumpebandshållare & strumpor) men det blev inget bröllopssex för vår del den natten, vi sparade det till mitt på dagen efter istället då det svarta setet åkte på Glad 
    Okej då får jag shoppas loss helt enkelt :) Vart fotades du? Hur mhycket fick du ge? Jo jag hoppas att min blivande också blir nöjd ;)

    Ohh låter romantiskt och sexigt ;)
  • Äldre 2 Aug 13:35
    #5

    Här kommer 2 bilder som jag kan visa Glad

    Jag fotade i ett naturreservat i Degeberga (frös som f*n men det var det värt). 
    Jag anlitade en tjej som skrev här på BT att hon ville fota bröllop utan kostnad för hon är ny & då frågade jag om hon ville fotografera detta. Så det kostade bara en bussbiljett & mat Glad Hon jobbar i Skåne & heter Louise Johansson hon finns på www.louisefoto.com & hon var super duktig!

  • Aleksa­ndra
    Äldre 2 Aug 14:00
    #6
    Nikkita skrev 2012-08-02 13:35:56 följande:
    Här kommer 2 bilder som jag kan visa Glad

    Jag fotade i ett naturreservat i Degeberga (frös som f*n men det var det värt). 
    Jag anlitade en tjej som skrev här på BT att hon ville fota bröllop utan kostnad för hon är ny & då frågade jag om hon ville fotografera detta. Så det kostade bara en bussbiljett & mat Glad Hon jobbar i Skåne & heter Louise Johansson hon finns på www.louisefoto.com & hon var super duktig!
    Vilka fina bilder :)
    Oj du hade tur då :) Nu ör hon ju lite dyrare än en bussbiljett och mat :/ 2000 kr tar hon ju nu.. Har kollat en i Laholm och Hbg så vi får se :) Tack så mycket :)
  • L och J
    Äldre 2 Aug 14:31
    #7

    fina fotografier, synd att hon e dyrare nu :/ du hade tur!

  • Äldre 2 Aug 15:15
    #8
    Aleksandra skrev 2012-08-02 08:47:22 följande:
    Okej men dåär jag med, tack för svaret :) Hur kommer det sig att det inte blev av för din del?
    Fotografens fru skadade ryggen så han fick vra hemmaman ett bra tag :) Sen tänkte jag göra det till vår 1-årsdag som är på måndag men det har det inte funnits tid till... Men jag ska fasiken göra det en dag.
Svar på tråden Secret box