• Bröllopsplanerarenblogg

    Strumpeband eller inte?

    Jag tycker att strumpeband är en väldigt söt detalj i hela "underklädesutstyrlsen". Kanske lite amerikanskt men jag tänker mig inte det som en del i ceremonin (det typiskt amerikanska där brudgummen ska dra av det med tänderna) utan jag tänker mig mer som en söt liten överraskning inför bröllopsnatten.

    Vad tycker ni? Blir det för mycket? Eller är det snyggt?

    Givetvis gäller det stilrena strumpeband som tex det som är på bilden! 


  • Svar på tråden Strumpeband eller inte?
  • Viii
    Bröllopsplanerarenblogg skrev 2012-05-30 18:45:45 följande:

     


     



     


     


    Jag har precis samma tankegång som dig kring strumpeband, en sexig liten detalj till min blivande på bröllopsnatten.
    Älskade detta du lagt upp bild på, var har du hittat de? 
  • Naive
    Viii skrev 2012-06-13 10:08:22 följande:
    Jag har precis samma tankegång som dig kring strumpeband, en sexig liten detalj till min blivande på bröllopsnatten.
    Älskade detta du lagt upp bild på, var har du hittat de? 
    Undrar detsamma! Det var så himla fint och samtidigt lite annorlunda.
  • ChristineL

    Eller så kan man ju byta om till lite sexigare underkläder inför bröllopsnatten och då ta på sig strumpebandet. Om man nu orkar med nån bröllopsnatt vill säga ;)

  • funnybunny84

    jag har sytt mitt strumpband men vet inte om jag kommer använda det under klänningen!
    Vi du ha ett så go for it Glad 
     

  • Bröllopsplanerarenblogg

    Hej! Har inte varit så aktiv! Precis som emmadeckmar säger så kommer det från etsy.com och personligen tycker jag att det är supervackert!

  • Berlan

    Jag tycker strumpeband är väldigt vackert och en detalj som gör just bröllopsunderkläderna mindre vardagsaktigt. Någon vidare överraskning inför bröllopsnatten blev det dock inte eftersom strumpebandet ramlade av under fotograferingen och min man fick sätta det på plats igen, det var dock himla roligt så det gjorde ingenting.

    Jag hade detta:

     

  • moa2012

    jag kommer ha ett men jag vill hålla gamla traditioner med nått nytt nått gammalt nått lånat något fått och något blått.. detta faller in i katergorin nått blått då jag inte har nått annat blått och verkligen ogillar den färgen.. min sambo tycker det är dö sexigt med sådant iaf =)



    ett sånt kommer jag ha..
  • Fröken Finemang

    när jag frågade min tärna, om hon ville va just, tärna sa hon:

    du ska ha ett blått strumpeband på dig.
    och dåren gjorde som token sa.
    nu ligger det ett i min "bröllopslåda" och väntar..

     

Svar på tråden Strumpeband eller inte?