• cc2011

Vad tror ni om dessa örhängen?

Till denna klänning (fast i ivory):

Jag vill inte ha något halsband då jag tycker att klänningen har så många detaljer ändå. Mitt hår kommer att vara lite uppsatt så håret kommer att vara borta från ansiktet. Mitt hår är långt till rumpan och tjockt så det ska lockas men bara mjuka lockar Glad

Vad tror ni?
    Bröllopsdagen är 6/8-2011
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-14 17:04
    Jag kanske ska tillägga att mina ringar är dessa:

24karat.se/popup_image.php/pID/290

och

24karat.se/popup_image.php/pID/299
  • Svar på tråden Vad tror ni om dessa örhängen?
  • TheD

Detaljern som är på klänningen, vad är det för något? Blommor? Silverbroderier? Pärlor?.... Om allt är silver så tycker jag du kan ha örhängena. Min åsikt är att örhängena ska kunna hämta något från klänningen Glad Är du med hur jag tänker?

• cc2011

Klänningen har pärlbroderi. Jag tänkte att jag vill liksom ha lite diskreta örhängen så att det inte blir så att jag blir en "julgran" Glad

• mikaela86

Min klänning ser på ett ungefär likadan ut som din och jag kommer att ha liknande örhöngen och ett diskret silver halsband med ett hjärta. armband har jag inte bestämmt om jag ska ha, så jag tycker absolut att du kan ha örhängena på bilden eller också ett par med pärlor istället!!

• cc2011

Ok tjejer jag har hittat två par till som jag funderar på men jag kör på ett par av de. Nu är frågan vilka.

Par 1 (de där uppe):

Par 2:
    Snö of Sweden Fire Örhängen - Klicka på bilden för att stänga
    Par 3:
    Silverörhängen - Klicka på bilden för att stänga

• cc2011
    Sebastiána skrev 2011-05-14 17:16:07 följande:
    Tjusiga!
    Tack! Skrattande
  • blåklocka

Ettan gillar jag bäst men trean var fina de med! Tvåan är för mycke bling!

• Pendragon

Jag röstar nog på par 2, dom var jättefina!

• cc2011

Herregud... vet ni vad? Jag tror att jag måste köpa alla för att sen bestämma mig Skrattande

Svar på tråden Vad tror ni om dessa örhängen?