• MaalinJohansson

Barn kostym stl 110 / 116

Undrar om här finns någon som har en barnkostym i stl 110 / 116?
    Är isåfall intreserad av att köpa den. Är ingen tvång att det ska vara väst med. Är bara ute efter en svart kostym och fin byxor till min son och hittar inget under 600 på nätet...

• Svar på tråden Barn kostym stl 110 / 116
  • MaalinJohansson
    11juni2011 skrev 2011-04-10 23:09:16 följande:
    Vart bor du? Det fanns lite på blocket!
    Jag bor i Halmstad. Kollade nu igen och där fanns ju lite! Måste ha tryckt fel innan när jag sökte, för då hittade jag ingenintg. Tacks så mycket! =)
  • 11juni2011
    MaalinJohansson skrev 2011-04-10 23:31:09 följande:
    Jag bor i Halmstad. Kollade nu igen och där fanns ju lite! Måste ha tryckt fel innan när jag sökte, för då hittade jag ingenintg. Tacks så mycket! =)
    Hoppas du hittar något :=)
  • MaalinJohansson
    MaalinJohansson skrev 2011-04-11 18:34:03 följande:
    där var ju ingen kostym med =/ Jag har kollat på Linus och lotta men tyckte inte jag hittade något =/. Tack så mycket, hoppas jag med :)
    Okej. Tack! ska kolla där :) Men frakten brukar väll gå på en 100 kr? Är isåfall uppe i den prisklassen igen.
  • fru2011kanske

Jag letar efter en kostym, eller snyggare byxor m skjorta och väst i strl 110 och tycker också det är svårt då de är dyra. Har sett bra priser på E-bay men vet inte om jag vågar..
    Tar tacksamt emot tips jag med!

• MaalinJohansson
    fru2011kanske skrev 2011-04-11 21:40:20 följande:
    Jag letar efter en kostym, eller snyggare byxor m skjorta och väst i strl 110 och tycker också det är svårt då de är dyra. Har sett bra priser på E-bay men vet inte om jag vågar..
    Tar tacksamt emot tips jag med!
    Ja jag har också tittat på e-bay. Men det är bara två måander kvar så jag vågar inte beställa där ifrån ifall det inte skulle hinna fram =/ Hittade 3 stycken på blocket men alla var redan sålda =(

Har hittat en kavaj på cubus för 350 kr. Men den är i stl 128 och det var den minsta så jag tror att den är för stor. Ska in och testa den nu i eftermiddag.
  • MaalinJohansson

Och som jag misstänkte så var den kostymen för liten :(

• I vått och torrt

kolla på festingen.se då.... 
    Där fick man lämna in hur lång kille var så det beställs efter din grabbs längd.. 

Lycka till!  

• MaalinJohansson
    I vått och torrt skrev 2011-04-13 19:02:44 följande:
    kolla på festingen.se då.... 
    Där fick man lämna in hur lång kille var så det beställs efter din grabbs längd.. 

Lycka till!  
    Jag tittade in där innan idag. Men hur får jag se priset innan jag liksom beställer? :S
  • I vått och torrt

jag mailade och frågade, det berodde ju på vilken storlek och vilken modell man ville ha...
    fick svar nästan direkt...  

• MaalinJohansson
    I vått och torrt skrev 2011-04-13 22:31:15 följande:
    jag mailade och frågade, det berodde ju på vilken storlek och vilken modell man ville ha...
    fick svar nästan direkt...  
    ahaa okej. Ska göra det då. Hur mycket fick du betala? =)
Svar på tråden Barn kostym stl 110 / 116