Vad håller in er mage på den stora dagen ?
Skulle behöva något som håller in min mage under den stora dagen, vad använder ni eller har ni något tips?
Öppning i grenen är ett måste =)
Skulle behöva något som håller in min mage under den stora dagen, vad använder ni eller har ni något tips?
Öppning i grenen är ett måste =)
Jag hittade min i england men det ska finnas ställen här i Sverige som säljer den.
Jag använder en korsett för att verkligen få till den perfekta formen. Drar in allt garanterat men även garanterat smärtsamt tyvärr.
Korset träna annars kommer du ha ont, se till att den är korekt snörad och snöra den inte stenhårt första gånge, bara obekvämt och sedan efter 15 min kan du dra in mer.
Min Sincerity har korsettliv men då jag har lite mage så är jag rädd att jag inte skall klara hela kvällen i den. Har därför införskaffat två reservklänningar. En vit från Nelly samt en tärnklänning om jag känner att det krisar. Sedan tror jag mamma min snörade för hårt då jag inte kunde sitta ner. Men tydligen skall man sitta långt fram på stolen och inte bakåtlutad. =/ Nervös över att klännigen skall strula därför gymmet 3 gånger i veckan samt bra mat och annan motion.
Jag kör med en torselette från MissMary,,, både snyggt och "inhållande".
jag hade tänkt köpa en bra "hålla in grej", men min klänning håller in så himla bra, så det behövs inte :) Trodde jag inte..
Med några klänningar drog personalen in så pass att jag nästan hade svårt att andas! haha..
Men "min" håller in, och jag kan nog både äta, sitta, och dansa :)
Tyvärr är det inte öppning i grenen utan man får brottas varje gång man ska gå på toa. Av är inte problem (kanske det viktigaste när man har bråttom!), men det kan bli lite bökigt att få upp den igen på en trång toa. Dessutom har jag börjat fundera på att köra utan bh - klänningen ger förmodligen tillräckligt med stöd - och i så fall har jag inget som hindrar rullningen i överkanten om inte klänningen är riktigt tajt! Så nu har jag börjat fundera på att ha en sån där med axelband och grenlucka istället ändå. Spanx eller Trinny&Susannah. Nackdelen är att jag har axelbandslös klänning, och även om jag kommer att ha bolero för att dölja mina tjocka överarmar och runda axlar så kanske det kommer ett läge där jag ändå vill ta av mig boleron?
Jag har i alla fall köpt den på Evans; www.evans.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogNavigationSearchResultCmd&storeId=12553&langId=-1&viewAllFlag=false&sort_field=Relevance&categoryId=226064&parent_categoryId=209431&beginIndex=1&pageSize=20&intcmpid=interlingerie13
Jag köpte "hållainmagen-trosor" på Lindex....
Jag kommer heller inte ha något som håller in magen. Mitt problemområde är ryggen. Och tror inte det finns något mirakelplagg för den. Men situps och armhävningar varje dag i ett år kanske gör tricket till sist:)