Brudar, är den här klänningen för vit på en gäst?
Är bjuden på ett bröllop till sommaren och har börjat kika runt lite på klänningar. Fastnade för den här
Undrar om ni skulle reagera på att det är för mycket vitt i den?
Är bjuden på ett bröllop till sommaren och har börjat kika runt lite på klänningar. Fastnade för den här
Tycker absolut inte att det är för mycket vitt, skitsnygg klänning!
Jag tycker att den är OK, men om jag varit gäst hade jag lagt till lite färgglada accessoarer.
Kanonsnygg! Absolut inte för myckwt vitt, men tänk på att ha kofta eller sjal att skyla axlarna med i kyrkan! MVH
Kanonfin!!
Oj, vilken fin!
Färgerna funkar absolut tycker jag :)
Över axlarna tänkte jag mig en virkad kortare kofta om jag kan hitta någon i sverige. Annars är ju Etsy alltid ett kanonställe. Färgmässigt tycker jag det skulle passa att fortsätta antingen med grått eller i puderrosa. Till koftan skor i samma nyans och ev liten väska. Om det inte tar bort känslan från klänningen skulle jag också kunna ha en sidenrosett i grått eller rosa under bysten.
Det är absolut inte för vit. Jättesöt och fin klänning.
Det du kan tänka på är hur du väljer att göra håret (så att det i möjligaste mån inte är som en bruduppsättning) och att du väljer smycken som du gillar och som kan matcha val av skor och väska (som inte behöver vara vita då om du vet att bruden tänker ha vitt).
Snyggt!
Åh, så snygg klännig!! Helt i min smak Men jag skulle använda axelbanden.
Såklart du kan ha den, den är inte alls för vit.
klart du kan ha den jätte fin !!!
jättefin klänning, vart finns den att köpa?