• 4Juni2011

Bra Underklädesbutik i GBG, Karlstad, Uddevalla eller Trollhättan?

Som rubriken lyder så skulle jag vilja ha tips på bra Underklädesbutik i GBG, Karlstad, Uddevalla eller Trollhättan, bor lite mittemellanSkrattande. Som har för oss lite större strl, bra priser och bra hjälp?

• Svar på tråden Bra Underklädesbutik i GBG, Karlstad, Uddevalla eller Trollhättan?
  • Jejkej

Karlstad i Mitt i city huset finns en underklädes affär (change). De ska vara jätte trevliga och det ska finnas alla stl. :D

• Zephiennia

Nu får du åka lite längre, men Shangri La i Sunne är suveräna! Alla storlekar och ett väldigt brett sortiment.
    Sen har jag även bra underkläder från Chia i Göteborg, men där kan jag inte säga något om servicen då det är min blivande som köpt dom...

• 4Juni2011
    Zephiennia skrev 2011-03-11 13:36:21 följande:
    Nu får du åka lite längre, men Shangri La i Sunne är suveräna! Alla storlekar och ett väldigt brett sortiment.
    Sen har jag även bra underkläder från Chia i Göteborg, men där kan jag inte säga något om servicen då det är min blivande som köpt dom...
    Shangri La har jag varit hos en gång när jag var på väg från Dalarna, och den var kanon, synd bara att det är en bit bort...

Chia, var ligger det i GBG?
  • 4Juni2011
    Jejkej skrev 2011-03-11 13:33:30 följande:
    Karlstad i Mitt i city huset finns en underklädes affär (change). De ska vara jätte trevliga och det ska finnas alla stl. :D
    Får ta en titt där..
  • a loo

Twilfit på Frölunda torg i Gbg har jätte trevlig personal och har det bästa för större kupor :)

• Zephiennia
    4Juni2011 skrev 2011-03-11 14:03:38 följande:
    Shangri La har jag varit hos en gång när jag var på väg från Dalarna, och den var kanon, synd bara att det är en bit bort...

Chia, var ligger det i GBG?
    www.chia-agentur.se/
  • MrsT2011

Vad bra med en annan underklädestråd som passar mig utmärkt!

• MrsT2011
    Zephiennia skrev 2011-03-11 14:12:58 följande:
    www.chia-agentur.se/
    Ser ut att ligga precis bredvid Korsetten, typ vid lagerhaus nära dubliner.
  • annicka

När jag bodde i Karlstad fanns det bara en underklädesbutik som jag tyckte var tillräckligt bra när det gäller sortiment och service - Walthers. Jag kan verkligen rekommendera den butiken. Ligger på Järnvägsgatan.

• Vi2alltid

Skulle också säga Change, de har väldigt bra service och många storlekar

• 4Juni2011

Tack för tipsen! Får ta en titt i de olika butikerna.

• Prinsessan Törnros

Change kan rekommenderas, men de har inte så jättestort urval om du vill ha korsett, finns typ bara några få olika modeller. Ingen av dem som de har passar min kropp. Även korsetten är bra, men de hade dock inte för mig heller. Har problemet att jag är smal under brösten, men stor kupstorlek....

Chia har jag köpt tidigare från, jättebra. Går att boka en tid så man får vara där själv o prova ostört. Tänkte själv få till ett besök där!
    Chia ligger typ i samma byggnad som Dubliners, man går in vid sidan om liksom, lätt att missa eftersom det ligger nån våning upp.

• EmmaStina

Korsetten i göteborg tycker jag är jätte bra.
    Annars finns en bra på etage i trollhättan. tror att det är triumph. Vet inte hur de är i större storlekar, men båda har väldigt trevlig personal. Kanske aningens åt det dyrare hållet men kan kanske vara värt för att hålla tjejerna på mattan så att säga.... Flört

• Hoffsennanen Tottoplex

Agent Provocateur, klart finaste underkläderna! Dock finns de endast i Stockholm i Sverige! Men så underbara!

Svar på tråden Bra Underklädesbutik i GBG, Karlstad, Uddevalla eller Trollhättan?