• 24september

Bra live-band i halmstad trakten?

Jag & min sambo gifter oss i september nästa år & letar efter ett bra liveband till festen, vi är rätt så blandat i åldrar på våra gäster - någon som har något tips på något bra band som inte är allt för hiskeligt dyrt?
    duo, trio eller vad som...!

• Svar på tråden Bra live-band i halmstad trakten?
  • Emblas Mamma

Ni kan ju kolla med esteter på gymnasiet också!

Dom brukar vara grymt bra och dom tar säkert inte mycket betalt ;)

• atlast

En duo som jag sett ett flertal tillfälle - fixar bröllop med bredd och glimten i ögat är Mats och Heikki. http://www.matsnybergs.se/
    Rekomenderas varmt!

• atlast

JosefinePatrik2010 skrev 2010-10-18 11:28:29 följande:

Jag kan rekommendera dig Michael Abrahamsson www.michaelabrahamsson.com / Josefine

Uch jg, här skrev jag själv en rekomendation, innan jag förstod att jag inte skulle göra det. 

• Tusssi

atlast skrev 2010-10-19 19:31:58 följande:

En duo som jag sett ett flertal tillfälle - fixar bröllop med bredd och glimten i ögat är Mats och Heikki. www.matsnybergs.se/Rekomenderas varmt!

Kan inte hålla mig från att kommentera detta inlägg.

Här skriver du alltså själv ut en hemsida, sedan klagar du på alla andra runt omkring här på forumet?

Det är väl jättebra med massa tips (därför folk är här).. Så får var och en välja själv vilken musik dom vill ha, och jag tror inte heller detta forum behöver någon reklampolis som dig. I slutändan är det väl ändå upp till bröllopsparet att välja sin musik och deras plånbok tror jag nog folk kan hålla koll på själva.

Svar på tråden Bra live-band i halmstad trakten?