• my heart
    Äldre 14 Sep 08:42
    79555 visningar
    445 svar
    445
    79555

    vi som ska slå till -11 i Dalarna

  • Svar på tråden vi som ska slå till -11 i Dalarna
  • Äldre 23 Jul 13:41
    Chicita skrev 2011-07-23 13:16:39 följande:
    Barn brukar kunna säga gulliga saker...
    Som sambons brorson som ville ha tumpoj och tongej (strumpor och kalsonger) i julklapp, bara för han hört sin pappa önska det...
    Han ångrade sig sen och ville ha bikken mamin (blixten mc'queen). Så han fick strumpor och kalsonger med blixten mc'queen av oss *S*

    avigsidan.nu har en hel hög med barnavigheter. Jättekul att läsa igenom om man har en sån där trist dag
    Haha!

    Jag läste en sida om barns tankar om giftermål... intressant.

    Måste gå in på den där sidan. Får spara den så länge. Nu ska jag kila iväg.

    Trevig helg!
  • Äldre 23 Jul 13:41

    Hm...

    Trevlig helg

  • Äldre 6 Sep 20:57

    Jaha, är vi alla gifta nu?

  • Äldre 6 Sep 21:27

    Jag tror det va...
    I alla fall vi 4 som varit aktiva här på senaste tiden... 

  • Äldre 6 Sep 21:33

    Jag är så trött på  frågan:"Hur känns det?"

    SERIÖST!!!! Vadå hur känsn det? Det är ingen skillnad. Vi har båda två ringaroch lika efternamn....Men hur det känns....You tell me.

  • Äldre 6 Sep 21:40

    haha.. ja jag har tänkt på samma sak faktiskt *S*

    Just nu svarar jag: jotack, lite ont i halsen och febrig. men annars känns det bra Solig 
    Alltid lika kul att se eller höra hur dom ska försöka förklara vad dom faktiskt menade *hehe* 

  • Äldre 6 Sep 21:48

    Ahhh, smart. Jag snor den grejen ;)

  • Äldre 6 Sep 21:52

    Gör så du ;)

  • Oniq
    Äldre 9 Sep 11:23
    TheD skrev 2011-09-06 21:33:33 följande:
    Jag är så trött på  frågan:"Hur känns det?"

    SERIÖST!!!! Vadå hur känsn det? Det är ingen skillnad. Vi har båda två ringaroch lika efternamn....Men hur det känns....You tell me.

    Hur det känns?
    Helskumt.
    Känns som om vi fortfarande är 16-åringar och bara leker familj med barn och rubbet. Att byta ordet pojkvän till man (uttalar det mAn (som hästens hår)) är ju bara knasigt.
    Lyckoruset sitter faktiskt fortarande i litegrann, som busiga fjärilar i magen. Lite extra nykär.

    ..ni känner inte så alls då eller?

    Fast ja.. känner mig lite ful också. Kommer väl aldrig att känna mig lika fin som på bröllopsdagen ;)
     


     


    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Äldre 9 Sep 15:38
    Oniq skrev 2011-09-09 11:23:33 följande:

    Hur det känns?
    Helskumt.
    Känns som om vi fortfarande är 16-åringar och bara leker familj med barn och rubbet. Att byta ordet pojkvän till man (uttalar det mAn (som hästens hår)) är ju bara knasigt.
    Lyckoruset sitter faktiskt fortarande i litegrann, som busiga fjärilar i magen. Lite extra nykär.

    ..ni känner inte så alls då eller?

    Fast ja.. känner mig lite ful också. Kommer väl aldrig att känna mig lika fin som på bröllopsdagen ;)


     


    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    Hahahaha "ful" :)

    Nje jag känne ringet fjärilar i magen eller så. Men det har har jag aldrig känt heller vad jag vet. Sj'lva bröllopet är ju egentligen inget spec om man tänker efter. Det somär själva bröllopet är vigseln och det man lovar varandra...jösses vad "lyssna på mamma nu" det låter som ;)

    Vi längtar till resan på tisdag. Då tänker jag vara kär!!!!
  • Oniq
    Äldre 9 Sep 16:01
    TheD skrev 2011-09-09 15:38:11 följande:
    Hahahaha "ful" :)

    Nje jag känne ringet fjärilar i magen eller så. Men det har har jag aldrig känt heller vad jag vet. Sj'lva bröllopet är ju egentligen inget spec om man tänker efter. Det somär själva bröllopet är vigseln och det man lovar varandra...jösses vad "lyssna på mamma nu" det låter som ;)

    Vi längtar till resan på tisdag. Då tänker jag vara kär!!!!
    Vad olika man kan uppfatta saker. Trots 14 år blir jag nykär titt som tätt och det känns lite extra om man träffas för att luncha eller så. Det viktiga med vigseln för oss var nog pappersarbetet - löftena har alltid funnits där.
    Bröllopet och bröllopsfesten var det häftigaste jag varit med om. Så många vänner och släktingar -och alla var där för vår skull. All glädje och kärlek (gud vad jag låter corny nu..) som vi upplevde den dagen var oslagbart och jag blir glad i hela kroppen när jag tänker tillbaka på det.

    Fast iofs.. vi reser ju ingenstans heller ;) Olika olika :)
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Äldre 9 Sep 16:11
    Oniq skrev 2011-09-09 16:01:30 följande:
    Vad olika man kan uppfatta saker. Trots 14 år blir jag nykär titt som tätt och det känns lite extra om man träffas för att luncha eller så. Det viktiga med vigseln för oss var nog pappersarbetet - löftena har alltid funnits där.
    Bröllopet och bröllopsfesten var det häftigaste jag varit med om. Så många vänner och släktingar -och alla var där för vår skull. All glädje och kärlek (gud vad jag låter corny nu..) som vi upplevde den dagen var oslagbart och jag blir glad i hela kroppen när jag tänker tillbaka på det.

    Fast iofs.. vi reser ju ingenstans heller ;) Olika olika :)
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    "American bride to be" Flört Eller ja du är ju gift haha

    Jag ångrar inte bröllopet. Det bästa var när jagoch andra danstjejer gjorde ett suprisenr för älsklingen!!! Sen kunde jag lika gärna ha gått tillbaka till sviten för att sova Skrattande En del av mig säger att vi borde ha gift oss på en strand i t.ex. Thailand men samtidigt ville jagha mina släktingar med för jag är ju tjejen som lätt kan känna dåligt samvete.... Som apan i tvreklam:"please don't eat my banana"..jag gråter när jag ser den reklamen. Sen finns det tillfällen jag gör saker utan att känna av mitt samvete i huvudtaget.

    Du tillhör nog dessa hm ja corny-brudarna. Ta det rätt nu! Flört
  • Oniq
    Äldre 9 Sep 16:15
    TheD skrev 2011-09-09 16:11:39 följande:
    "American bride to be" Flört Eller ja du är ju gift haha

    Jag ångrar inte bröllopet. Det bästa var när jagoch andra danstjejer gjorde ett suprisenr för älsklingen!!! Sen kunde jag lika gärna ha gått tillbaka till sviten för att sova Skrattande En del av mig säger att vi borde ha gift oss på en strand i t.ex. Thailand men samtidigt ville jagha mina släktingar med för jag är ju tjejen som lätt kan känna dåligt samvete.... Som apan i tvreklam:"please don't eat my banana"..jag gråter när jag ser den reklamen. Sen finns det tillfällen jag gör saker utan att känna av mitt samvete i huvudtaget.

    Du tillhör nog dessa hm ja corny-brudarna. Ta det rätt nu! Flört
    Svårt att inte ta det fel när jag inte förstår hur du menar, varken 'dessa corny brudar' eller american bride to be' biten?
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Äldre 9 Sep 17:32
    Oniq skrev 2011-09-09 16:15:58 följande:
    Svårt att inte ta det fel när jag inte förstår hur du menar, varken 'dessa corny brudar' eller american bride to be' biten?
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    Hm.... jagvet inte ens hur jag ska förklara haha

    Ska försöka men ev att det blir fel :/

    Den här tjejen/kvinan som är superglaaad och är lycklig så det skriker om det..så där som i filmer. Shit det här går ju inte bra alls att förklara. Fasiken också...

    Får nog fundera på det eller försöka förklara om du hänger med på fika med Chicita och mig... :)

    Iaf, det var inget negativt menat. Nu ska vi handla bubbel och breezers!
  • Äldre 13 Sep 10:06

    Yes.. Fika Skrattande
    När var hur? 

    Har inte fått alla foton än, annars hade det varit kul att träffas och ta med bilder så vi kan få se lite från varandras dagar Glad 

Svar på tråden vi som ska slå till -11 i Dalarna