• MKAB

HJÄLP! en vecka kvar o inga brudskor:(

Har inga brudskor och jag står brud den 14 nov....Har köpte ett par men dem har blivit för stora nu när jag prvade dem igen,tappar dem varje steg jag går i dem:( och jag vill ej köpa skor som är jättedyra...

• Svar på tråden HJÄLP! en vecka kvar o inga brudskor:(
  • Vinter2009

Vet inte hur dina skor ser ut o om det är ett alternativ, men jag lät skomakaren sy på ett resårband mitt över foten på mina pumps. Låter kanske fult, men det ser riktigt bra ut. De känns liiite stora, så jag ville inte känna risken att tappa dem och bandet fungerar som en bra säkerhet. Eventuellt syr jag på lite dekoration på bandet. Beror som sagt helt på hur dina skor ser ut. Mina går lite åt retrohållet och det förstärktes bara av bandet.

• MKAB

jag jobbar i kista o tro mig ,det finns inga brudskor :(

Plutten2010 skrev 2009-11-09 11:25:48 följande:
    Nej, det kan man inte. Vet ju inte vart du bor men om det är problem att hinna pga öppettider i butik så finns de i Kista där alla butiker har öppet til kl 21.
  • MKAB

smart..har testat med att snöra ett sidenband runt under skon o vristen,,det blir snyggt så länge an ejtittar underifrån....ska se om jag hittar några im:(

Vinter2009 skrev 2009-11-09 16:27:45 följande:
    Vet inte hur dina skor ser ut o om det är ett alternativ, men jag lät skomakaren sy på ett resårband mitt över foten på mina pumps. Låter kanske fult, men det ser riktigt bra ut. De känns liiite stora, så jag ville inte känna risken att tappa dem och bandet fungerar som en bra säkerhet. Eventuellt syr jag på lite dekoration på bandet. Beror som sagt helt på hur dina skor ser ut. Mina går lite åt retrohållet och det förstärktes bara av bandet.
  • wiicky

Det finns ju annars genomskinliga plastsaker att sätta på insidan hälen på skon som gör att skon "fäster" bättre på hälen. Tror man kan köpa det i vanliga skoaffärer.

• Plutten2010

Jag tänkte mer på att Bianco fanns där.. Du undrade ju om de sålde via hemsidan.

MKAB skrev 2009-11-09 20:00:31 följande:
    jag jobbar i kista o tro mig ,det finns inga brudskor :(
  • MKAB

har varit därinne,men dem har inga ljusa skor tyvärr.hittade ett par på deras hemsida som jag verkligen skulle vilja ha men dem finns ej kvar :(

Plutten2010 skrev 2009-11-09 20:47:23 följande:
    Jag tänkte mer på att Bianco fanns där.. Du undrade ju om de sålde via hemsidan.
  • Plutten2010

Typiskt.. =(

MKAB skrev 2009-11-09 20:50:02 följande:
    har varit därinne,men dem har inga ljusa skor tyvärr.hittade ett par på deras hemsida som jag verkligen skulle vilja ha men dem finns ej kvar :(
  • kata09

Hej!

Kan verkligen rekommendera www.matildasfest.com/ Beställde mina brudskor därifrån, jättefina för 450 kr...och jag fick de på 3 dagar. Fantastikt bra service med mailkontakt flera gånger per dag....de gjorde allt för att skorna skulle hinna fram i tid. Affären ligger i sundbyberg om du har möjlighet att ta dig dit!

• rottizz1

måste du ha brudskor då? Oftast täcker ju klänningen skorna. Köp ett par andra som du kan använda fler ggr

• lemonbird

Beställ från www.brandos.se du kan få hem typ 5 par bröllopsskor på ett par dagar och sedan skicka tillbaka gratis de som inte passar, toppen!

• Mirey

Men shitt har du inte fixat d än?! Som sagt, matildafest... du bor juh i Sumpan åk dit imorn!! Lycka till.

• MKAB

jo,jag köpte ett par skutfina ,som e perfekta som brudskor men dem e för stora..hatar mina fötter..visste ej att matildas låg i sumpan,bor ju där..
    men jag har ca 4 par vita skor,men dem e föörr somriga...men jag får ta o kika runt:(

Mirey skrev 2009-11-09 22:39:01 följande:
    Men shitt har du inte fixat d än?! Som sagt, matildafest... du bor juh i Sumpan åk dit imorn!! Lycka till.
  • Mirey

Men d kanske inte spelar så stor roll om de ändå ej ska synas? Lr kommer de att synas?

• MKAB

nej ,dem kommer a synas men ändå:( jag tar dem i värsta fall....

Svar på tråden HJÄLP! en vecka kvar o inga brudskor:(