• Ronnys­Nina
    Äldre 30 Oct 17:48
    3041 visningar
    9 svar
    9
    3041

    Behöver skiva av mig, angående svärfamilj, svensexa och allt möjligt!

    Idag är min m2b's svensexa. En svensexa som min snart svåger LOVADE att jag skulle få reda på i förväg när den var.
    Istället sitter jag uppklädd i soffan, eftersom jag och m2b och jag skulle ut och äta, och får sms:et "XXX har blivit kidnappad, han är inte tillgänglig. Hälsningar XXX"
    Till saken hör att jag har alltid känt att hans familj inte har någon respekt för mig. Jag har liksom aldrig "räknats" in...
    Jag blir tokig!
    Vi gifter oss om en vecka och det är möjligt att jag är extra känslig mot allt nu men om man har lovat något så tycker jag faktikst att man kan hålla det...

  • Svar på tråden Behöver skiva av mig, angående svärfamilj, svensexa och allt möjligt!
  • KatjaB
    Äldre 30 Oct 17:56
    #1

    Vad trist! Kan det inte vara så att de i all planering och hemlighetsmakeri bara glömde bort det?
    Försök vara glad för din sambos skull ochhoppas han får en trevlig kväll.. kanske har du någon kompis att träffa idag istället?

  • Ronnys­Nina
    Äldre 30 Oct 18:11
    #2

    Jag ÄR glad för min sambos skull och hoppas att han får jätteroligt.
    Men tyvärr hindrar det mig inte från att vara irriterad på svågern- som jag starkt tvivlar på bara glömde bort det.

  • Fenixx
    Äldre 30 Oct 18:15
    #3

    ja lite dåligt att dem inte kunde säga till när iallafall. detaljer osv är ju skitsamma.

    min sambo har varit bestman 2 gånger och bägge gångerna informerades bruden så hon visste vilken dag det gällde.

  • KatjaB
    Äldre 30 Oct 18:25
    #4
    RonnysNina skrev 2009-10-30 18:11:42 följande:
    Jag ÄR glad för min sambos skull och hoppas att han får jätteroligt.Men tyvärr hindrar det mig inte från att vara irriterad på svågern- som jag starkt tvivlar på bara glömde bort det.
    Ja, jag menade inte att du inte skulle vara det, utan menade att du skulle försöka glädjas trots att du är irriterad. Ingen större idé att lägga massa energi på det, men visst brukar man ju informera partnern så att de är med på noterna. Framförallt om man ska hålla personen hemma eller liknande så att kidnappningen ska gå som planerat.
  • Ronnys­Nina
    Äldre 30 Oct 18:32
    #5

    Tog det inte så heller!


    KatjaB skrev 2009-10-30 18:25:01 följande:
    Ja, jag menade inte att du inte skulle vara det, utan menade att du skulle försöka glädjas trots att du är irriterad. Ingen större idé att lägga massa energi på det, men visst brukar man ju informera partnern så att de är med på noterna. Framförallt om man ska hålla personen hemma eller liknande så att kidnappningen ska gå som planerat.
    [/citat]

    Ja min sambo fick veta när min möhippa var. Det är väl liksom "brukligt"...
    Fenixx skrev 2009-10-30 18:15:06 följande:
    [citat]
    ja lite dåligt att dem inte kunde säga till när iallafall. detaljer osv är ju skitsamma.min sambo har varit bestman 2 gånger och bägge gångerna informerades bruden så hon visste vilken dag det gällde.
  • Ronnys­Nina
    Äldre 30 Oct 18:33
    #6

    Ja min sambo fick veta när min möhippa var. Det är väl liksom "brukligt"...


    Fenixx skrev 2009-10-30 18:15:06 följande:
    ja lite dåligt att dem inte kunde säga till när iallafall. detaljer osv är ju skitsamma.min sambo har varit bestman 2 gånger och bägge gångerna informerades bruden så hon visste vilken dag det gällde.
  • KatjaB
    Äldre 30 Oct 18:58
    #7
    RonnysNina skrev 2009-10-30 18:32:42 följande:
    Tog det inte så heller!
    ok, vad bra
    Hade ni bokat bord o allt?
  • Ronnys­Nina
    Äldre 30 Oct 19:23
    #8

    KatjaB: Ja det hade vi. Fast det var ju lätt åtgärdat iofs...

  • KatjaB
    Äldre 30 Oct 19:58
    #9
    RonnysNina skrev 2009-10-30 19:23:47 följande:
    KatjaB: Ja det hade vi. Fast det var ju lätt åtgärdat iofs...
    vad surt! ja då skulle jag nog också blivit rätt besviken. Tack för den, liksom.
    Nu börjar idol, yey
Svar på tråden Behöver skiva av mig, angående svärfamilj, svensexa och allt möjligt!