• Mizz Zunzhi­ne
    Äldre 9 Feb 12:16
    15195 visningar
    62 svar
    62
    15195

    Jämtlandsbrudar 2009

    Här samlas vi som gifter oss i jämtland 2009.

    Bor i gbg så det blir att jobba extra hårdare då jag inte vet något om frisörer osv. Min m2b´s familj får hjälpa till väldigt mycket...

  • Svar på tråden Jämtlandsbrudar 2009
  • Corona
    Äldre 21 Apr 22:04
    #51

    Har haft konsultationsträff med Tommy Andersson idag och jag måste bara säga det, trevligare människa vet jag aldrig om jag träffat Du kommer att bli supernöjd, Zunzhine!

    Nagelställe, tjejer! Någon? Tack

  • sarmar­g
    Äldre 28 Apr 20:02
    #52

    Jag vill också veta ett nagelställe..

    Nu har våra ringar kommit men vi har inte hämtat ut dom. Maten är bestämd och nu ska vi väl provsmaka lite tårtor... Sen kunde hon som vi beställde maten av också beställa tårtorna för hon trodde har hon fortfarande hade rabatt där.

  • sarmar­g
    Äldre 1 May 15:16
    #53

    Vart har alla tagit vägen?? Är väl ute och njuter av det fina vädret..eller planerar för fullt

  • Ida o Mille
    Äldre 1 May 20:21
    #54

    Ja de har ju varit sånt underbart väder idag!
    Idag är de precis 3 månader kvar tills vi ska gifta oss. Vill att tiden ska gå nu och de blir dagen D
    Hur går de för alla med planeringen?

    Vi har fått iväg våra inbjudningar, många som redan har svarat.
    Prästen har varit hem till oss och haft vigselsamtal nu, helt underbar präst!
    Varit iväg med min klänning nu som ska fixas till.
    Milles kläder är fixade, köpte skor på IXOhouse för 50kr till han Jätte fina är dom!
    Planerar in en resa nu till S-vall Ikea för att köpa dekorationer till middagen/festen.

  • sarmar­g
    Äldre 2 May 20:08
    #55

    Ja nu känner man verkligen att sommaren är på väg. Vi ska också ta en tur till Ikea och köpa bordsdekorationer.

  • Corona
    Äldre 2 May 21:19
    #56

    En vecka kvar för min del Pirret har inte kommit än men det ligger väl på lur, hehe!

    Snälla hjälp mig allihopa att hålla tummar och tår för detta väder nästa helg också!!!

  • sarmar­g
    Äldre 2 May 21:50
    #57

    oj, bara en vecka kvar...åhh vad roligt!! Har du fixat naglarna? I så fall vart?? (evigt tjat om dessa naglar)

  • Ida o Mille
    Äldre 3 May 00:35
    #58

    Ååh vad spännande! Hoppas ni kommer att få ett underbart bröllop, å de tror jag säkert!!
    De kan komma en regndroppe iaf i håret ditt för tur, men självklart ska ni ha fint väder Håller tummarna med dig!
    Vill höra sen om erat bröllop

    Tänk när man själv har en vecka kvar!

  • Corona
    Äldre 6 May 22:13
    #59

    Åh förlåt, har inte besökt tråden på ett tag (det händer ju i regel så lite på den ). Blev inga fixade naglar, får stå ut med mina egna... kanske något fint lack bara. Det har varit så mycket strul de sista dagarna (egentligen hela tiden...) så ni anar inte, nu struntar jag i det mesta i detaljväg och försöker bara se till att komma till kyrkan med förståndet i behåll.

    Tack snälla för alla gratulationer!


    sarmarg skrev 2009-05-02 21:50:28 följande:
    oj, bara en vecka kvar...åhh vad roligt!! Har du fixat naglarna? I så fall vart?? (evigt tjat om dessa naglar)
  • Pingst­09
    Äldre 6 May 22:22
    #60

    Oj, den här tråden har jag missat... Kanske för att det inte är så mycket aktivitet i den. Vi gifter oss i alla fall i Pingst i Ragunda kyrka och jag tror vi har det mesta under kontroll. Eller hoppas rättare sagt!

  • Corona
    Äldre 11 May 08:09
    #61

    Ville bara säga hej då till er alla! Nu är jag fru efter en underbar dag i lördags, önskar er alla lycka till och att ni också får bröllopsdagar som överträffar era drömmar och fantasier!

  • Ida o Mille
    Äldre 11 May 12:12
    #62

    Åå grattis! Hoppas ni får många, många, många underbara år tillsammans
    Sköt om dig!

Svar på tråden Jämtlandsbrudar 2009