• Viiala

var köpt vad för pris

Var köppte du din klänning och vad kostade den?

var köppte ni manens kläder och vad kostade det

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 14:02
    var har ni hittat era ringer både visel och förlovningsringar och vad kostade dom
    bara nyfiken man kanske kan hitta nått på samma ställe eller tycker ert va fint eller så bara nyfiken het

• Svar på tråden var köpt vad för pris
  • J D

Vi köpte förlovningsringarna på Nordstans Guld, två Schalins varav min med 12st 0,03 diamanterpå rad och hans slät i ca 10 g guld för typ 8500 tror jag.

Kläder och vigselring ej köpt men vigselringen kommer bli av det dyrare slaget medan kläderna gärna får gå på mindre eftersom de (ju) inte skall användas efter bröllopet.

• Comfortably numb

min klänning kommer en designer sy upp, vill ha en rokoko klänning och de är inte så vanliga i handeln... ca 16 000:- kommer den kosta totalt.

ring blir nog en från guldsmeden i konserthuset i stockholm, 11 300:-, han har inte valt än.... jag ska bara ha en vigselring, ingen förlovningsring.

• Humlanhubbe

Är guldsmeden den gamla herren?har i vart i kontakt med honom,en sån gullig o tillmötesgående farbror!Hur ska din ring se ut?!
    Comfortably numb skrev 2008-09-29 18:24:49 följande:

min klänning kommer en designer sy upp, vill ha en rokoko klänning och de är inte så vanliga i handeln... ca 16 000:- kommer den kosta totalt.ring blir nog en från guldsmeden i konserthuset i stockholm, 11 300:-, han har inte valt än.... jag ska bara ha en vigselring, ingen förlovningsring.
  • MilosMamma

min klänning kostar 1200 helt ny sydd, köpte på Ebay, skorna köpte jag där med gick på 300 med frakt, dom e sjuuukt snygga =)

• Viiala

våra ringar till förlovningen var inte alls dyra :) runt 1000 2000 nått sånt minns inte exakt

• Viiala

tror jag hitta mitt nu men på vikka inernet sidor kan man hitta manens kläder

• Hösten2009

vill du sy upp en kostym så har dressway bra priser på kostym.

(som jag tjatar om i alla trådar, men det är bara för att jag tycker dom e sååå bra)

• Henriks älskling

Har inte läst alla inlägg, men skriver ändå. Har precis beställt en bolero från Lillsessan och har sett en del av de klänningarna hon fixar. De är jättefina och hon är trevlig, flexibel och lätt att ha att göra med! Jag är iaf nöjd. :)

• Henriks älskling

Just det, glömde: hon har väldigt bra priser. :)

• Henriks älskling

Hon har ett företag och man kan beställa klänningar etc hos henne. Hon låter sy upp dem i Ryssland och de blir otroligt fina!
    lillsessan.se finns hon på.

Svar på tråden var köpt vad för pris