• jubo

4 dagar kvar

På lördag är det dags...... Det pirrar...
    Vädret??? Vi ska vara utomhus under vigseln med "ingång" till saxofon toner...
    Gästerna kommer med traktor....... Sånghäftena,,, Hm klara. Programmet.. klart.
    Jag kommer inte få se HONOM på hela fredagen tills han hämtar mig i vagnen dragen av en underbar nordsvensk. kommer jag gråta...... Gå fram till klipphällen. Lilla Daniel i frack, svälj. MIn m2b i frockcoat.... Hjälp!
    Jag har MASSOR med fjärilar i min mage!!!
    Snart..snart är dagen D här!
    Prästen... solosång....körsång.... Hjääälp.
    Det e mycke nu....
    Men jag älskar HONOM

• Svar på tråden 4 dagar kvar
  • sepbrud

Ska oxå gifta mig på lördag. Är dock förvånasvärt lugn ännu... Var inne och kollade smhi. det ska bli regn på förmiddagen.. Men du vi hoppas att dem har fel. 22grader på dagen det låter bättre. Lycka till!! Hoppas att ni får en underbar dag!

• jubo

Tack Sepbrud.
    Lycka till själv.
    Det e klart det blir fint väder!!

• sepbrud

Tack! Vi ska ju ta våra kort ut så jag hoppas på bra väder men även om det inte blir det så hoppas jag på en underbar dag ändå. Nu är man skriver om det blir man lite pirrig. Längtar så ska bli så himla roligt och se allt det man har planerat så länge!!

• jubo

Mmmm verkligen!!!
    Regn.. ja,, det finns ju paraply!!!
    Jag tror det blir hur underbart somhelst oavsett väder o vind!!
    Men man hoppas ju!
    Fetsen ska vi ju ha i en lada. Så skulle det bli kyla o drivis får vi väl flytta in vigseln dit! Det ska bli spännande!

• jubo

Ja, inte om det blir driv is. Men hela dagen ska bli spännande!

• sepbrud

Det låter ju mysigt oxå och ha vigsel i en lada! Vi hoppas men som du säger mankan ta roliga foto med paraply med! Ska bli så himla spännande!! Gud vad jag längtar nu.. Sitter på jobbet just nu och får inte mycket gjort.. Ska ham och packa tillbröllopsresan ikväll.. mycket i huvudet på en gång

• jubo

Jo, jag måste väl jobba jag å!
    Du vet i alla fall vart ni ska... Jag har ingen aaaaning, varken kvällen efter eller vart vi ska resa. Det är min m2b som fixat allt och han går bara och fnittrar hela tiden! Retsticka. Nej nu måste jag jobba!

• sepbrud

OHH!! Gud vad roligt att det är han som planerar det! Hade önskat att min M2B hade varit mer involverad i planeringen..Då vet du inte när ni åker eller något alls? Det är ju lika spännande som bröllopet!

Svar på tråden 4 dagar kvar