Hejsan igen,
jo det var en nära släkting som säger att hon inte hinner. Anledningen - ja, det är en long story, vill inte hänga ut någon här...lite trist bara så nära inpå. Ganska mycket trist faktiskt. Blir t o m aningens arg när jag tänker på det, och det vill jag inte vara, så jag försöker att Inte tänka på det. Lätt va?? ;)
Alltså-vi bakar själva, tror jag. Kommer inte ha råd att köpa med så här kort varsel. De pengarna behövs till annat. Funderar på att göra vanliga gräddtårtor och garnera dem lite extra fint. Kanske inte göra dem så höga, utan mer låga och platta, med utplattad grädde. Det måste ändå se bröllopigt ut, säkert förstår du vad jag menar ;).
Vad gäller din egen fest verkar allt stabilt. Förstår att det är döpirrigt. Det är pirrigt här med, men eftersom vi redan vigt oss känns det lite lättare på något vis. Det praktiska runt omkring är dock rätt mycket, och det känns viktigt att det blir bra. Aavslappnat men ändå högtidligt. Roligt att prata med någon såhär som har samma dag i sikte.
Klippte mig nyss förresten. Blev jättenöjd. Lite annorlunda än tidigare, och lite tuffare. Ska tona det lite mörkare också för att få fram ansiktet lite mer.
CD-grejen lät jättefin. Rolig present att få. Vi ska nog ge lyckokakor, tror jag. Beror på hur dukningsresultatet blir. de måste passa in (ligger nu förpackade i engångsförpackningar). Man kan ju kanske ta ur dem, och lägga lite fint vid tallriken...hmm, får tänka på det.
Sånghäfte ska vi trycka ut och så ett program till välsignelsen.
Jo, tycker det är bra att du vill ringa och kolla upp. Det är ju jättekul att prata bröllop och då får man chansen att göra det med många :):):) man får inte trötta ut dem, så det är bra att flera som delar på äran att få höra allt om en planer :)
Måmga glada gubbar blir det. Detta trots en del praktiska ting att lösa.
Hoppas du får en fin dag. Och att vi får fint väder!
Hej hej!