15 juli 2006
är det fler som ska gifta sig denna dag??
är det fler som ska gifta sig denna dag??
Å vad kul med fler...
Jag har bokat kyrka,lokal, köpt klänning+
brudnäbbsklänning,ska ha ljus och mörklila som tema. Ingångsmusiken blir concerning hobbits och utgångs Genom eld och vatten.
Solosångerna blir nog from this moment på svenska och en sussis orkesterlåt, kommer inte på vad den heter nu...Ni andra har ni hunnit mycket?
Hej alla. Jag och min blivande ska också gifta oss då.
Annaonicke: Vi har bokat kyrka och festlokal. Hittat solist till kyrkan.
Köpt slöja, skor, tärnklänning och tiara.
Bestämt klänning och tagit mått.
Ingångslåt ska vi ha Highland Cathedral med säckpipa och utgång Widdors Toccata.
Puh76
Hur många tärnor, bestman ska ni ha.?
Funderar om vi ska ha några tärnor och dyl.
Det blir 3 ungar oxå. Och jag kan inte riktigt välja tärnor, det blir 4 st då..
Annaonicke: Vi ska ha en tärna och en bestman.
Var är alla?
Har varit tvungen att vara sparsam med planerandet pga mycket att plugga... trist! men det är lätt att tappa fokus när man är här för mycket :)
är det någon som har gjort något nytt planeringsmässigt?
Vi har varit och tittat på festlokalen!!!
Hur går det för er tjejer?
Puh76:
Vad var det för lokal? har ni bestämt er helt?
har fortfarande så mycket annat på gång. Nu sitter jag tex i min nya lägenhet :D Är här över helgen och tittar på den, och jag tycker att min blivande har gjort ett toppen jobb när han valde denna. Skönt att få ett "riktigt" liv snart, inte bara studentkorridorer och plugg...
vera08: Ja vi hade bestmt oss men nu har vi ångrat oss igen..har kommit upp lite problem tyvärr.
Kul med ny lägenhet!!
Här är en till som gifter sig 15 juli 2005.
Vi har bokat vigselförättare och lokal. Har precis börjat sprida ut datumet till släktingar. Hur har era nära och kära reagerat på att ni gifter er mitt under semestertider? Våra kompisar har inget att invändaa utan tycker att de ska bli super kul. Men några av mina släktingar har gnällt till mina föräldrar att det är mitt under semestern! Ska man ta åt sig sånt? Är vi osjälviska som har valt detta datum för att det passade oss bäst?! Kändes inte så kul att få höra detta, jag tar nog åt mig för lätt...
Esereth: Välkommen!
Tråkigt att de inte kan vara glada åt att ni ska gifta er men det är ju ert bröllop och ni spm bestämmer när och var ni gifter er!