• Helly-06

5/8 2006 - 1 år kvar...

Hej alla glada!
    Idag är det ett precis ett år kvar till vårt bröllop... Pirrar lite i magen... *ler*

Vi har inte kommit så långt. Har bokat kyrka och ska titta på lokal nästa vecka. Hur går det för er andra aug-2006-brudar?

Det känns lite konstigt för mig, min blivande man har nämligen inte friat till mig än, dvs vi är inte förlovade. Men vi har bestämt när vi ska gifta oss (jag krävde det för att han ska få ändan ur vagnen någon gång ). Jag trodde att han skulle fria under semestern, men så blev det inte, buhu... Nåja, det kommer väl snart under hösten... Vi har i alla fall tittat på ringar och bestämt vad vi ska ha så den biten är klar. Jag vet ju att de ska bli vi och att vi ska gifta oss och det jobbigaste är faktiskt att jag inte kan/får berätta för någon. Det är ju så kul med allt planerande och man vill ju gärna prata med någon om det...

Jaja, allt ordnar sig nog snart - ni lär få höra när frieriet sker
    /Helly

• Svar på tråden 5/8 2006 - 1 år kvar...
  • Helly-06

Hej! Nu har jag hittat rätt tråd, jag blir nämligen också brud den 5/8-06 - om precis ett år idag! Det pirrar allt lite i magen... *ler*

Vi har inte kommit så långt. Har bokat kyrka och ska titta på lokal nästa vecka. Men jag tror nog allt ordnar sig, känner mig inte så stressad, men VILL gärna börja planera och boka allt.

Jag sitter dock i en lite konstig sits, min blivande man har nämligen inte friat till mig än, dvs vi är inte förlovade. Men vi har bestämt när vi ska gifta oss (jag krävde det för att han ska få ändan ur vagnen någon gång ). Jag trodde att han skulle fria under semestern, men så blev det inte, buhu... Nåja, det kommer väl snart under hösten... Vi har i alla fall tittat på ringar och bestämt vad vi ska ha så den biten är klar. Jag vet ju att de ska bli vi och att vi ska gifta oss och det jobbigaste är faktiskt att jag inte kan/får berätta för någon. Det är ju så kul med allt planerande och man vill ju gärna prata med någon om det...

Jaja, allt ordnar sig nog snart - ni lär få höra när frieriet sker
    /Helly

• Helly-06

Sorry, det blev fel... Ska hamna i en annan tråd, se inlägget ovan
    (är inte så van vid såna här forum)

Svar på tråden 5/8 2006 - 1 år kvar...