• Fresan

30/7-mindre än en månad!

Hohoo!

Hur går det för er? Nu är det bara 29 dagar kvar.
    Igår kom första riktiga "smällen" för mig. Blev helt tokig och sov knappt nåt under natten. *hihi*

/S.

• Svar på tråden 30/7-mindre än en månad!
  • Babykitten

Gifter mig oxå den 30/7 och börjar bli riktigt nervös.. skall träffa tjejen som skall sy klänningen i kväll.. hoppas att allt klaffar nu då..

• drea

Ja, nu börjar det närma sig, har börjat drömma mardrömmar Men det ska nog gå bra!

• HippKarin

JA nu har jag oxå blivit hippad! I lördags var det dags, det som inte var så kul var att vi köpte en klänning på secondhand som jag skulle ha på mig ppå kvällen. Grejen var bara att killar fick möjlighet att klippa sönder den under kvällens lopp, och det gjorde de, det var inte mycket kvar när jag fick gå hem. Om man inte är helnöjd med sin kropp så är det kanske inte så kul. Annars har vi mycket kvar att göra. Inte börjat med spellistan, programmen till festen och kyrkan+ att det är massor kvar att göra hemma.

• Lilla My i Finland

Här är en till som ska slå till den 30.7!

Har klart det mesta, men några småsaker är ju såklart ogjorda. Ska fixa hindersprövningen nästa vecka då min blivande make får semester. :)

Idag har jag talat med prästen och cateringen så att allt är ok, beställt tårta och filat lite på programbladen. :)

• Babykitten

Har inte blitt hippad och hoppas för allti världen att jag slipper med *ler* Ingen av våra kompisar vet om att vi ska gifta oss utan vi har bara bjudit släkten mest pga att vi inte vill ha hippa och svensexa..

• drea

Jag blev hippad för tre veckor sen, och vi har inte bjudit några vänner på vigseln, men de ville hippa mig ändå! Det var jättekul!!!

• Mattias blomma

Här är en brud till som gifter sig den 30:e juli!!

Jag blev hippad i lördags och jag hade skitkul!! Jag fick lära mig salsa och merenge samt sjunga in tre låtar på en skiva. Drack 11 cider under hela dagen och var lite småfnittrig tidvis! Var inte bangen för nåt! Till sist tog dom mig till en stuga där de hade fyllt en barnpool med vatten och badbomber och ställt detta och ett massagebord under ett partytält. I poolen blev jag uppassad med gelehjärtan, jordgubbar och champagne. Efter detta fick jag massage medan mina väninnor grillade. När vi hade ätit var det karaokekväll! Sjöng så jag blev hes!

Mina vänner kunde inte ha gjort det bättre! Dessutom var de snälla med mig, jag behövde aldrig känna mig dum. Jag är superglad över att de la ner så mycket energi och tid för min skull, att jag fick ha den där möhippan jag började tvivla på. Jag fick 100% uppmärksamhet och behövde aldrig känna mig lämnad eller i andra hand.

Tack mina vänner!!

• Mattias blomma

Dessvärre börjar stressen över att det inte är många dagar kvar till bröllopet att ge mig tunnelseende......

• Fresan

HippKarin
    Vi har inte heller kommit igång med spellistan, känns jobbigt att få ihop bra blandning till ett gäng timmar.

Pratade med musikern till vigseln igår och vigselförrättaren tidigare ikväll. Så nöjd med det hela!

• Elliegp

Vi firar kyrklig välsignelse 30/7 vilket kommer bli som en vigsel. Bara det juridiska som skiljer. Jag är stressad över alla småsaker just nu. Vi har precis köpt hus och till bröllopet kommer vi få gäster från USA som skall bo i det nya "gamla" huset = lite små renoveringar som behöver göras = tidspressat schema. I övrigt tycker jag att själva logistiken är svårast. Vem som skall göra vad, hur och när. Vill gärna delegera men att planera delegeringen känns ofta som lika mycket jobb som att göra allt själv. Men jag kanske måste planera in lite tid till umgänge med amerika gästerna också. *smil* Nåja, jag skriver mina "att göra"-listor och bockar av eftersom. Hur har ni andra det med logistik och delegering?

e

• Babykitten

Så då har jag träffat klänningsmakerskan *ler* blir nog bra det här.. Blir två delat inte så lätt att förklara skall visa bilder sedan.. Ingen typisk brudutstyrsel.. toppen blir iaf omlottstuk och i stretchmaterial iom att jag ammar..

• Elliegp

Nu har min karl blivit hämtad till sin första svensexa. Jag vet att det blir en till den 23e. Den ikväll lär väl bli kanska städad eftersom dom alla skall jobba imorgon. Är det nån av er som blivit hippad ännu? Jag är lite nervös för att känna mig obekväm. Och jag fattar inte var dom skall lyckas hitta tid till en möhippa! Hoppas det blir en liten mysig tjejmiddag eller nåt!

e

• Fresan

Elliegp

Jag blev hippad för tre veckor sen. En lugn tillställning som slutade med party i mina föräldrars trädgård.

Du ska se att dina kompisar har något lurt på gång.

• Babykitten

Hur går det för Er alla??? Det är ju "bara" en vecka kvar nu.. Själv e jag super nervös och tror hela tiden att jag glömt ngt superviktigt..

• Skurt

Hej!
    Jag har inte sett den här tråden förut, men skriver på den nu! Jag ska gifta mig den 30/7 jag också!

Jag är också ordentligt nervös! Har också dragit på mig en förkylning, så jag har vilat mig i tre dagar och försökt att slappna av.
    Jag tycker det ska bli så skönt på lördag, för då är det ju bara att försöka slappna av och njuta av bröllopsdagen.
    Då kan jag ju inte ändra på något, utan bara hoppas att allt fungerar och blir som vi har tänkt oss!

Lycka till alla 30:e juli brudar!
    kram Skurt

• frenchi

Halloj!!

Har inte heller sett denna trad forut!
    Ar ossa sa in i vassen nervos och stressad och precis som du Skurt sa har jag ossa blitt forskyld,kanske for att man ar lite stressad kanske?,
    har ni alla allting klappat och klart?
    Vi har bara att att knapa med vara sma presenter till gasterna en liten ask med franska dragéer och sen maste jag hitta pa ett litet valkomst tal som inledning i kyrkan!!
    Min blivande ar fransk och han kommer att saga allt pa franska och jag kommer att saga allting pa svenska sa han sager OUI och jag sager JA!!

• Elliegp

Det blev jag som fick min möhippa den 23e!! Jag hade urkul hela dan och fick bla. en privat lektion i Lindyhop! Var lagom fnittrig och avslappnad hela dan och och idag är jag inte ett dugg bakfull. Bara glad! Mina syrror och vänner kunde inte ha gjort det bättre!

E

Svar på tråden 30/7-mindre än en månad!