Hur många från Finland är här inne?
Hur många från Finland är det här inne egentligen? "Såg" just två nya inne på en annan tråd...
Hur många från Finland är det här inne egentligen? "Såg" just två nya inne på en annan tråd...
Här är en till från Finland!
Cheerful, nyfiken på vem din pappa är...jag kommer också därifrån.
Vi är ganska många!
Sommaren2005 - va trevligt :) Hur gammal är du då? Själv är jag 27.
muminlina:
Jag är 34 år.
Sommaren2005 - ok.. då har vi inte gått i skola samtidigt iaf :)
muminlina:
Nej det har vi knappast gjort
Var det länge sen du flyttade till sverige? Jag flyttade hit 97, efter gymnasiet.
dubbelbröllop05
Min farmor och kusiner bor i Kronvik.
Vill inte avslöja namn här men maila mig på johcec@hotmail.com så får du veta mer.
Här har de dykt upp flera nya, utöver österbottentråden! Kul!
Jo Dubbelbröllop, det var jag som var till frissan igår! Lovade ju komma och berätta åt dig men skulle ha glömt det om du inte påmint... Mycket att göra?!?
Blev jättenöjd!!! Hade tänkt göra slingor men gav frisören fria händer och hon tyckte vi skulle laga i en lättfärg i kopparbrunt pga att jag hade gamla slingor och färg i håret. På detta satte hon slingor som går i guld. Färgerna var som gjorda för mig som har ganska mycket fräknar sommartid i ansiktet! Därtill lagade hon en provkamning, exakt vad jag tänkt och provsminkning med pärlemorgrön ögonskugga, ett nytt val för mig men verkligen framhävde det mina grön-blåa ögon! Och såg fräscht ut! Inte ska man väl se lika grå och daskig ut som 365 dagar annars i året?!? Som sagt jag är jättenöjd och tror även det kommer att bli bra på fredag!
Ringde just och beställde manikyr... Är lite sent ute men lokala kosmetologen lovade fixa dem imorgon kväll!Hade tänkt laga det själv men tror inte jag skulle få fransk manikyr så jättesnyggt!
Nu ska jag köra iväg till festlokalen och laga ut dukarna! Det närmar sig!
Vad skönt öb-brud att du blev nöjd! Som sagt jag har inte bestämt var jag ska fixa smink och hår men det där lät ju positivt! Får ha det i tankarna...
Om vi inte hörs före så lycka till alla ni som gifter er på midsommar!!
muminlina och Sommaren 2005!
Jag flyttade till Stockholm när jag var 2 år, men har många vänner kvar i Ekenäs. Jag är 29 år.
Många brukar känna min farmor eftersom hon var lärare i Seminarieskolan (Estrid Liljedahl).
dubbelbröllop05
Du har mail !
drea:
hihi...din farmor vet jag vem är. Hon var klasslärare i åk 1-2 åt min parallellklass
Sommaren2005
Jag sa ju det! Fast hon dog för 10 år sen
drea:
Ajdå...vad tråkigt! Ja det var ju i slutet på 70-talet vi gick på åk 1.